בכורה לרייס, 0:5 מוחץ לארסנל על נבחרת האולסטאר של ה-MLS

play
דקלן רייס, קשר ארסנל | רויטרס
תקציר: צ'לסי – רקסהאם 0:5 02:17

הקשר שנרכש עבור 105 מיליון ליש"ט שותף במשחק בארצות הברית, שער יפהפה לז'סוס בחגיגה של התותחנים. חמישייה גם לצ'לסי של פוצ'טינו נגד רקסהאם

קבוצות: ארסנל צ'לסי
(גודל טקסט)

החגיגה האנגלית בארצות הברית יוצאת לדרך. בעשרת הימים הקרובים יתקיימו לא מעט משחקי הכנה בין קבוצות הליגה הטובה בעולם בארצות הברית, אבל הלילה (בין רביעי לחמישי) זכינו לראות הצגות של ארסנל וצ'לסי הלונדוניות, שהבקיעו חמישייה כל אחת – התותחנים מול נבחרת האולסטאר של ה-MLS והבלוז עשו זאת מול רקסהאם הקטנה והצנועה שעלתה לליגה הרביעית בממלכה.

יממה אחרי שקאי האברץ שבר שיא מביך במשחק ראווה עם כוכבי פרמיירליג ושחקנים בולטים בליגה האמריקאית, הלילה הגרמני פרק תסכול עם בעיטה מהאוויר לרשת ובכך אולי יצליח להשתיק מעט את הביקורות ובעיקר חגג את שערו הראשון בארסנל אחרי שעבר מצ'לסי. הגרמני נעץ את המסמר החמישי והאחרון ב-0:5 של ארסנל על כוכבי ה-MLS, כשקודם לכן גבריאל ז'סוס הבקיע בביצוע מרהיב, לאנדרו טרוסאר הכפיל את היתרון עוד לפני המחצית מבישול של בוקאיו סאקה ובדקה ה-47 ז'ורז'יניו בפנדל קבע 0:3. עוד לפני שגבריאל מרטינלי קבע 0:4, מהספסל של מיקל ארטטה עלו דקלן רייס ויוריין טימבר להופעות בכורה אחרי שנרכשו מווסטהאם ומאייאקס בהתאמה בכ-150 מיליון ליש"ט.

שערו המרהיב של גבריאל ז'סוס

טרוסאר יורה לרשת ממרחק

שערו הראשון של האברץ בארסנל

חמישייה הבקיעה גם היריבה העירונית צ'לסי, שעשתה זאת מול רקסהאם במשחק שנערך בארצות הברית. המגן בן ה-21 איאן מאטסן כבש צמד במחצית הראשונה, קונור גלאגר כבש במחצית השנייה ואת ה-0:4 חגג הרכש הנוצץ כריסטופר אנקונקו. בן צ'ילוול, מגן שמאלי נוסף, קבע 0:5 בסיום לחבורה של מאוריסיו פוצ'טינו במשחק הראווה.