"המותג 'ג'ורדן הנדרסון' מת!": ביקורת קשה מהקהילה הלהט"בית כלפי הקשר

play
ג'ורדן הנדרסון | רויטרס
מחוץ לקווים, 27.7 10:56

תומאס היצלספרגר, שהיה אחד הכדורגלנים הראשונים שיצא מהארון, תקף את המעבר של קפטן ליברפול לאל איתיפאק: "האמנתי לזמן מסוים שהתמיכה שלו בנו הייתה אמיתית, טיפש שאני"

(גודל טקסט)

הצטרפותו הרשמית של ג'ורדן הנדרסון לאל איתיפאק וסטיבן ג'רארד מהליגה הסעודית יצרה סערה בתקשורת הבריטית. מלבד אוהדי ליברפול שחלקם לא אהב את העדפתו של הקפטן האנגלי לכסף הסעודי על פני הסרט והמקום תחת יורגן קלופ באנפילד, נוצרה ביקורת רבה מכיוון הקהילה בעיר והקהילה הלהט"בית בפרט.

אם השם תומאס היצלספרגר מוכר לכם, זה כנראה משתי סיבות עיקריות. הראשונה, הוא היה לשחקן הרכש הראשון של אברהם גרנט בקיץ 2010 בווסטהאם. השנייה, הוא אחד הכדורגלנים הבכירים ביותר שיצאו מהארון, שנה לאחר שפרש מכדורגל ב-2013.

הקשר הגרמני לשעבר לא חסך בביקורת כלפי הנדרסון, שטרם החתימה היה אחד השחקנים הבכירים באנגליה שקידמו את זכויות הקהילה הלהט"בית בממלכה הבריטית ולקח חלק בקמפיינים רבים בתחום.

היצלספרגר לא חסך בביקורת כלפי הנדרסון

בציוץ שהעלה לטוויטר רשם היצלספרגר: "אז ג'ורדן הנדרסון סוף סוף השיג את המעבר שלו לערב הסעודית. מהלך הוגן מצדו, הוא יכול לשחק בכל מקום בו הוא רוצה. אני סקרן לדעת איך המותג החדש של ג'ורדן הנדרסון יראה, כי הישן הוא מת! האמנתי לזמן מסוים שהתמיכה שלו בקהילה הלהט"בית הייתה אמיתית, טיפש שאני".

בסרטון הצגתו של הנדרסון במועדון הסעודי, טרחו לטשטש את צבעי הגאווה מתמונה שלו במדי ליברפול עם סרט הקפטן המעוטר בדגל הגאווה, כשצבעו את הסרט בשחור ולבן, מה שהמשיך לעורר ביקורת רבה כלפי חתימתו של האנגלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי