מפוטבול לכדורגל: טום בריידי רכש אחוזים מהבעלות על בירמינגהאם

play
טום בריידי | AP
זהבי הדהים, בכר חגג ובארסה הביסה: צפו בשערי השבוע 02:49

השחקן המעוטר בהיסטוריית ה-NFL מונה ליו"ר הוועצה המייעצת לקבוצה מליגת המשנה: "אתם בטח שואלים מה אני יודע על כדורגל אנגלי - יש לי הרבה ללמוד, אבל לנצח משחקים אני יודע"

(גודל טקסט)

טום בריידי בן ה-46, הקווטרבק האגדי שפרש לפני כחצי שנה ממשחק פעיל בתור השחקן המעוטר בהיסטוריית ה-NFL ומי שלדעת רבים נחשב לשחקן הפוטבול הטוב בכל הזמנים, הלך בעקבותם של כוכבי על אמריקאים אחרים בעבר ובחר להשקיע גם כן ברכישת אחוזים בבעלות של קבוצת כדורגל.

מי שזכה שבע פעמים בסופר-בול רכש אחוזים בודדים מהבעלות על בירמינגהאם סיטי, הקבוצה מליגת המשנה האנגלית שבשנים האחרונות הייתה בכותרות בעיקר בשל העובדה שממנה יצא ג'וד בלינגהאם, שהקיץ נרכש על ידי ריאל מדריד מבורוסיה דורטמונד עבור כ-105 מיליון יורו.

בריידי למעשה נכנס כמשקיע בקרן שבחודש שעבר רכשה כ-45 אחוז מהבעלות על ברמינגהאם סיטי ובתור שותף בחברה הוא זכה לאחוזים בודדים מהמניות. הוא בנוסף ימונה ליו"ר הוועדה המייעצת למועדון כדי "ליישם את הניסיון והמנהיגות שלו".

"אתם בטח שואלים מה אני יודע על כדורגל אנגלי – אז בואו נגיד שיש לי המון ללמוד, אבל אני כן יודע כמה דברים בכל הנוגע ללנצח ואני חושב שאוכל לתרגם את זה יפה לכדורגל", אמר בריידי, "אני גם יודע שהצלחה מתחילה בעבודה קשה ושקבוצה לא יכולה להצליח בלי שהעיר מתעוררת ועומדת מאחוריה. הכי חשוב, אני יודע שאני אוהב להיות אנדרדוג – לאוהדים יש שיר שאומר שלא משנה מה, אנחנו ממשיכים ביחד באותה הדרך. אני אהיה חלק מהדרך הזו איתכם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי