באנגליה טוענים: "גרינווד יחזור למנצ'סטר יונייטד". במועדון מכחישים

play
מייסון גרינווד שחקן מנצ'סטר יונייטד | אימג'בנק GettyImages, Marc Atkins
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.8 05:41

ההחלטה על שובו של השחקן שההאשמות כנגדו על תקיפה ואונס זוגתו בוטלו הייתה אמורה להתקבל בתחילת החודש, אך בקבוצה לא ממהרים להחליט: "יש לנו אחריות כלפי מייסון, זה מקרה קשה שנחקר בדיון פנימי"

(גודל טקסט)

סאגת מייסון גרינווד במנצ'סטר יונייטד מסרבת להניח, כאשר גם אחרי שהאישומים נגד שחקן השדים האדומים בגין אונס ותקיפת זוגתו בוטלו, האנגלי עדיין לא חסר להתאמן עם הסגל של אריק טן האח ועתידו במועדון אינו ברור.

לפי דיווח ב"אתלטיק" שהתפרסם הערב (רביעי), ריצ'רד ארנולד, המנהל הטכני של מנצ'סטר יונייטד, היה אמור להודיע על ההחלטה להחזירו לסגל של טן האח ב-4.8, אך המועדון החליט להמתין עם ההחלטה ולשנות את התיוכניות של ארנולד.

עוד בכדורגל עולמי

בדורטמונד מאושרים מעזיבת בלינגהאם: "פגע בשחקנים, לא היה מנהיג" דקו הפך לסמכות המקצועית בברצלונה, מתאו אלמאן יעזוב אלופת אירופה תהיה גם אלופת העולם? אנגליה בגמר מונדיאל הנשים

שחקן מנצ'סטר יונייטד מייסון גרינווד יוצא מבית המשפט
שחקן מנצ'סטר יונייטד מייסון גרינווד יוצא מבית המשפט | GettyImages, Cameron Smith

מנצ'סטר יונייטד הוציאה בעצמה הודעה ובה מסרה: "הקבוצה ערכה חקירה יסודית של ההאשמות שהועלו נגד גרינווד. לאורך התהליך, נקודת המבט של הקורבן לכאורה היו מרכזית. יש לנו גם אחריות כלפי מייסון כשכיר שעובד במועדון, כאדם צעיר שנמצא פה מגיל שבע וכאב טרי עם בת זוג".

המועדון הוסיף והתייחס להמשך קבלת ההחלטות בנוגע לעתידו של גרינווד: "שלב מציאת העובדות של החקירה הושלם כעת, ואנחנו נמצאים בשלבים האחרונים של קבלת ההחלטה לגבי עתידו של מייסון. בניגוד למה שנאמר בתקשורת, החלטה זו טרם התקבלה והיא נתונה כיום לדיון פנימי. האחריות לקבלת ההחלטה הסופית מוטלת בסופו של דבר על המנכ"ל. זה היה מקרה קשה עבור כל מי שקשור למנצ'סטר יונייטד, ואנחנו מבינים את הדעות החזקות שהוא עורר בהתבסס על העדויות החלקיות שיש ברשות הציבור".

אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד
אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד | רויטרס

כזכור, נוצרה התנגדות גדולה בקרב רבים בפרמיירליג בכלל ואצל קבוצת הנשים של מנצ'סטר יונייטד בפרט לחזרתו של גרינווד לסגל הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי