פנדל מוחמץ, אדום ומהפך: ליברפול ניצחה 1:3 את בורנמות'

play
לואיס דיאס שחקן ליברפול חוגג שער | GettyImages, George Wood
דיאס, סלאח וז'וטה החזירו את ליברפול מפיגור לניצחון 1:3 על בורנמות' 05:58

סמניו הימם את אנפילד (3), אבל דיאס השווה בחצי מספרת מתוך הרחבה (28) וסלאח הפך כשתיקן החמצת פנדל שלו (36). ז'וטה הגדיל (62) אחרי הרחקת מקאליסטר (58). רביעייה לברייטון

(גודל טקסט)

המחזור השני בפרמיירליג, שנפתח אמש (שישי) עם ה-1:2 הדרמטי של נוטינגהאם פורסט על שפילד יונייטד, מגיע היום לשיאו עם המשחק בו טוטנהאם ומנור סולומון יארחו את מנצ'סטר יונייטד. עוד לפני כן, ליברפול פוגשת את בורנמות', ובמשחק שינעל את הערב תשחק מנצ'סטר סיטי בבית מול ניוקאסל.

לואיס דיאס שחקן ליברפול מכניע בחצי מספרת את נטו שוער בורנמות'
ביצוע מלוטש. לואיס דיאס עם השוויון | רויטרס

ליברפול – בורנמות' 1:3

למרות פתיחה מזעזעת למשחק, ליברפול השיגה ניצחון ראשון ב-2023/24 וממשיכה לא לאבד נקודות מול בורנמות' – נתון שנשמר מאז אפריל 2017. לקבוצה של אנדוני איראולה נפסל שער בדקה הראשונה ובדקה השלישית היא ניצלה טעות של טרנט אלכסנדר-ארנולד ועלתה ליתרון מרגלי אנטואן סמניו, אבל האדומים לא נבהלו ושינו את התמונה עוד במחצית הראשונה. לואיס דיאס השווה בשער נהדר (28) ומוחמד סלאח הפך עם גול ראשון בקריירה במחזור שני של הפרמיירליג, בריבאונד אחרי שנטו עצר את הפנדל שלו (36). אלכסיס מקאליסטר לא ירצה לזכור את הבכורה הביתית לאחר שראה אדום ישיר (58), אבל לשמחתו זה לא עלה לליברפול באובדן נקודות שכן בחלוף ארבע דקות דיוגו ז'וטה סגר עניין. ווטארו אנדו נכנס מיד לאחר מכן להופעת בכורה ואליסון מנע את הקטנת התוצאה בתוספת הזמן. למייטי רדס יש ארבע נקודות, בעוד בורנמות' נותרה עם נקודה.

אנטואן סמניו שחקן בורנמות' כובש נגד ליברפול
אנטואן סמניו שחקן בורנמות' כובש נגד ליברפול | רויטרס

דקה 3: גול! אחרי פסילת שער של אנתוני 50 שניות למן הפתיחה, ליברפול שוב שגתה והפעם גם ה-VAR לא הציל אותה. אלכסנדר ארנולד איבד כדור ברשלנות, סולאנקה נכנס לרחבה והכדור הגיע לסמניו שירה פנימה. 0:1 מפתיע לבורנמות'.

דקה 6: רוברטסון הרים קרן מצד שמאל, ואן דייק נגח למשקוף. כמעט שוויון מהיר.

דקה 17: ז'וטה נפל ברחבה וטען כי נתפס בחולצה, השופט וה-VAR לא קנו את זה.

דקה 28: גול! ז'וטה נכנס לרחבה מצד ימין והעביר כדור רוחב לעבר דיאס, שהקפיץ לעצמו ואז בחצי מספרת בעט פנימה מתשעה מטרים. ליברפול חזרה ל-1:1.

דקה 36: גול! סובוסלאי הטעה את רות'וול בקצה הרחבה והוכשל על ידו. פנדל מיותר מבחינת בורנמות' והיא כמעט נחלצה כשנטו הדף את הבעיטה של סלאח, אבל המצרי הגיע ראשון לריבאונד והרשית. 1:2 לליברפול.

דקה 58: כרטיס אדום! מקאליסטר פגע בצורה קשה בשוק של כריסטי והורחק. ליברפול ב-10 שחקנים.

דקה 62: גול! למרות הנחיתות המספרית, היתרון גדל. סובוסלאי בעט מרחוק, נטו הדף רע וז'וטה עט על הריבאונד וקבע 1:3 לליברפול.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול לאחר החמצת פנדל
כעס על עצמו בגלל החמצת הפנדל. מוחמד סלאח | רויטרס

וולבס – ברייטון 4:1

פתיחת העונה הנפלאה של השחפים נמשכה עם ניצחון מוחץ בתוצאה זהה לזו שבה הביסו את לוטון לפני שבוע, הודות להופעה גדולה של ארבעה שחקנים: פרוויס אסטופיניאן בישל לקאורו מיטומה (15) שגמל לו באותה הדרך (46), וכך הפך ליפני עם הכי הרבה בישולים אי פעם בפרמיירליג (7). חוליו אנסיסו שפתח במקום ז'ואאו פדרו סידר שני שערים מהירים לסולי מארץ' (51 ו-55). וואנג הי צ'אן רק צימק עבור המארחת, שנותרה ללא נקודות ובתוספת הזמן איבדה את מתאוס נונייס שהורחק. 13 שערים סופרת ברייטון נגד וולבס מאז מינויו של רוברטו דה זרבי למאמנה – יותר ממה שהצליחה כל קבוצת פרמיירליג מול יריבה ספציפית.

פולהאם – ברנטפורד 3:0 לברנטפורד: יואן וויסה (44), בריאן אמבומו (66 בפנדל ו-90+3). טים רים מפולהאם הורחק (66)

שחקני ברייטון חוגגים
מאזן מושלם. שחקני ברייטון חוגגים | רויטרס

המחזור השני יימשך ביום ראשון כאשר אסטון וילה תארח את אברטון ולאחר מכן ווסטהאם תפגוש את צ'לסי. ביום שני קריסטל פאלאס תארח את ארסנל לדרבי לונדוני שינעל את המחזור השני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי