בדרך להשעייה? "קרוביו של פאקטה הימרו על משחקים שבהם שותף"

play
לוקאס פאקטה, שחקן ווסטהאם | רויטרס
תקציר: בורנמות' – ווסטהאם 1:1 05:57

ההתאחדות האנגליה פתחה בחקירה כנגד קשר ווסטהאם, ולפי חלק מהדיווחים החשדות נוגעים לכרטיסים צהובים שקיבל. המגעים עם מנצ'סטר סיטי על העברתו נעצרו והוא לא נכלל בסגל נבחרת ברזיל

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי רצתה מאוד לחזק את הקישור שלה בלוקאס פאקטה מווסטהאם, אך המגעים עם הפטישים לא צלחו בינתיים וכעת נחשפה הסיבה החריגה לכך. לפי דיווחים ברחבי אירופה, ההתאחדות האנגלית מצאה כי קרוביו של קשר נבחרת ברזיל הימרו על משחקים שבהם שותף במדי ווסטהאם. חקירה בעניין כנגד השחקן כבר נפתחה, ובעקבות כך הושהו השיחות עם הסיטיזנס על העברתו. על פי חלק מהדיווחים, ההימורים היו בנוגע לכרטיסים צהובים שנשלפו לעבר השחקן.

לפי דיווח ב"סקיי" פאקטה עצמו מופתע והמום מהפרסומים. החקירה נוגעת להימורים שהתבצעו בברזיל, ולא על ידי השחקן עצמו. המעבר למנצ'סטר סיטי כבר היה על סף סיכום, ועוד ניתן יהיה להחזירה לחיים אם החקירה תסתיים במהרה וללא אישום. פאקטה, שהיה שחקן הרכב בסלסאו במונדיאל האחרון, לא נכלל בסגל הנבחרת שהתפרסם כשעה לאחר פרסום הידיעה.

באשר למגעים על עסקה אפשרית עם אלופת אירופה, יש לציין כי פאקטה כבר סיכם את תנאיו האישיים בסיטי והביע רצון לעבור אחרי עונה אחת בלונדון. בשבוע האחרון פורסמו סכומים שונים, גם בנוגע להצעה שהגישה סיטי וגם בנוגע לסכומים שדרשה ווסטהאם. בכל אופן, המשותף לכל הדיווחים הוא שקיים פער של לפחות 10 מיליון יורו בין הצדדים. הרצון של סיטי להוציא לפועל את העסקה גבר בשבוע האחרון, זאת לאחר שקווין דה בראונה נפצע במחזור הפתיחה של הפרמיירליג מול ברנלי ועבר ניתוח שעלול להשבית אותו עד סוף שנת 2023.

לוקאס פאקטה, שחקן ווסטהאם
בדרך להשעייה? פאקטה | רויטרס

פאקטה אינו כוכב הפרמיירליג הראשון שמעורב לאחרונה בפרשיית הימורים. מי שכבר נענש הוא חלוץ ברנטפורד אייבן טוני, שהואשם בהפרת חוקי ההתאחדות ב-232 מקרים. הוא הורחק לשמונה חודשים ואמור לחזור לפעילות בינואר, כאשר הוא אף אובחן כמכור להימורים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי