מיקל ארטטה סופג ביקורת: "חייב להפסיק עם הניסויים"

play
בוקאיו סאקה, ארסנל, מול לוק שואו, מנצ'סטר יונייטד | רויטרס
מהפך אדיר למנצ'סטר יונייטד, שחזרה מ-2:0 ל-2:3 על נוטינגהאם פורסט 05:59

פרשן "סקיי" גארי נוויל ניתח לקראת המפגש בין מנצ'סטר יונייטד לארסנל (ראשון, 18:30, ספורט1): "לפעמים מה שהתחיל כרעיון טוב פשוט לא עובד". את השדים האדומים הזהיר: "הופעותיהם העונה מתחת לציפיות, אם ישחקו כך באמרויות - הם יובסו"

(גודל טקסט)

המשחק המרכזי של המחזור הרביעי בפרמיירליג יפגיש ביום ראשון את ארסנל ומנצ'סטר יונייטד (18:30, ספורט1) בקרב ענקיות מסקרן במיוחד. לקראת המשחק, פרשן "סקיי" גארי נוויל, אגדת השדים האדומים, הביע ביקורת נוקבת כלפי מאמן התותחנים ובמקביל הזהיר את יריבו אריק טן האח.

אף שהשיגה שבע נקודות מתשע אפשריות עד כה, נוויל לא התרשם במיוחד מהיכולת של ארסנל: "עבורי, כשרואים את ארסנל משחקת ניתן לראות אלמנט של ניסוי וסוג של ציפייה שמגנים ישחקו בקישור, ולהפך. תומאס פארטיי משחק חצי מגן חצי קשר, לפעמים זה לא טוב ויש צורך לחזור אל הבסיס".

מיקל ארטטה מאמן ארסנל | GettyImages

נוויל הזהיר את ארטטה והסביר כיצד לטענתו יתפתח המשחק אם הספרדי לא יחזור לעקרונותיו הבסיסיים: "אני מעריך שארטטה יסיים את הניסויים בשבוע הבא ויחזור לשחק עם רביעיית הגנה קלאסית. איזון הקבוצה הוא חשוב מאד, וחדשנות היא דבר פנטסטי. אנחנו אוהבים לראות דברים חדשים, אבל בכנות, לפעמים מה שהתחיל ברעיון טוב מתפתח למשהו שפשוט לא עובד".

ברונו פרננדש, קשר מנצ'סטר יונייטד | GettyImages, Stu Forster

לגבי הסיכויים של קבוצתו לשעבר במשחק, הוסיף הפרשן: "מנצ'סטר יונייטד טובה בהתקפות מעבר, אך מצפה לה מבחן גדול נגד ארסנל. ההופעות של יונייטד העונה היו מתחת לציפיות וכשאתה משחק כך באצטדיון האימרויות, אתה כנראה תובס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי