טן האח ביקר את סאנצ'ו, שתקף: "אני שעיר לעזאזל כבר תקופה ארוכה"

play
סאנצ'ו וטן האח | אימג'בנק GettyImages, OLI SCARFF/AFP
צפו בדרמת הענק בתוספת הזמן: ארסנל ניצחה 1:3 את מנצ'סטר יונייטד 04:20

מנג'ר יונייטד טען כי שחקן הכנף לא התאמן כמו שצריך, סאנצ'ו הגיב: "יש סיבות אחרות, זה לא הוגן. אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים"

(גודל טקסט)

אם ההפסד הדרמטי 3:1 לארסנל הערב (ראשון) לא הספיק, מנצ'סטר יונייטד עוסקת גם בצרות מחוץ לכר הדשא. בסיום, נשאל אריק טן האח מדוע ג'יידון סאנצ'ו אפילו לא נכלל בסגל, והשיב: "הוא לא התאמן כמו שצריך, ולכן לא נבחר. צריך להגיע לרמה מסוימת מדי יום במנצ'סטר יונייטד. יש לנו הרבה עומק בחלק ההתקפי, ולכן לא בחרתי בו לסגל".

כשעתיים לאחר שריקת הסיום, החליט סאנצ'ו לענות. "אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים", כתב ברשתות החברתיות. "אני לא אתן לאנשים להגיד דברים שאינם נכונים בשום צורה. התאמנתי טוב מאוד השבוע. אני חושב שיש סיבות אחרות לעניין הזה, אני לא רוצה להיכנס אליהן. הייתי שעיר לעזאזל כבר תקופה ארוכה, וזה לא הוגן!"

שחקן הכנף הוסיף וכתב: "כל מה שאני רוצה זה לשחק כדורגל עם חיוך על הפנים ולעזור לקבוצה. אני מכבד את כל ההחלטות של הצוות המקצועי, אני משחק לצד שחקנים פנטסטיים ואסיר תודה על כך, ומבין שמדי שבוע יש פה תחרות. אמשיך להילחם על החולצה, לא משנה מה!"

באופן לא מפתיע, דווח בשעה האחרונה ברחבי הרשת כי מספר קבוצות מערב הסעודית כבר פנו לשדים האדומים בתקווה לצרף את סאנצ'ו.

שחקן מנצ'סטר יונייטד ג'יידון סאנצ'ו לצד המאמן אריק טן האח
סאנצ'ו וטן האח | אימג'בנק GettyImages, OLI SCARFF/AFP

סאנצ'ו, שנרכש על ידי השדים האדומים ב-85 מיליון יורו, התקשה לעמוד בציפיות. העונה עלה כמחליף בשלושת מחזורי הליגה הראשונים, וקיבל 76 דקות במצטבר. אשתקד רשם שישה שערי ליגה ושלושה בישולים ב-26 הופעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי