אנטוני הגיב להאשמות של האקסית: "היו התקפות הדדיות של שני הצדדים"

play
מכחיש את כל ההאשמות נגדו. אנטוני | רויטרס
צפו בדרמת הענק בתוספת הזמן: ארסנל ניצחה 1:3 את מנצ'סטר יונייטד 04:20

שחקן מנצ'סטר יונייטד התייחס לראשונה בפוסט להאשמות של גבריאלה קאבאלין, שטענה שהוא נגח בה ופצע אותה: "כל ההאשמות נגדי שקריות". בברזיל לא השתכנעו וניפו אותו מסגל הנבחרת

(גודל טקסט)

אנטוני שחקנה הברזילאי של מנצ'סטר יונייטד נמצא בימים אלו בכותרות ולא מהסיבות הנכונות. נגד השחקן הוגשה תלונה על ידי חברתו לשעבר גבריאלה קאבאלין, שטוענת שהוא היכה אותה יותר מפעם אחת במהלך תקופת הזוגיות שלהם. היא גם טוענת שהאלימות לכאורה של בן זוגה לשעבר הגיעה לשיאה אחרי הניצחון של מנצ'סטר יונייטד 1:2 בדרבי על מנצ'סטר סיטי ב-14.1, אז הוא נגח בה ונתן לה אגרוף, מה שגרם לה לפציעות חמורות בראש ובחזה.

בברזיל פרסמו במקביל האשמות חדשות, כולל צילומי התכתבויות וואטסאפ ותמונות של חבלות באצבעות של גבריאלה, שלטענתה התרחשו כשהיא ניסתה להגן על עצמה בפני אנטוני, שזרק עליה ספל.

אנטוני, שחקן מנצ'סטר יונייטד
מכחיש את כל ההאשמות נגדו. אנטוני | רויטרס

אלא שכעת הגיעה התגובה של אנטוני, שהכחיש את כל ההאשמות נגדו וכתב באינסטגרם: "מתוך כבוד לאוהדים שלי, לחברים ולמשפחה, אני מרגיש שמחובתי לדבר בפומבי על ההאשמות השקריות שאני קורבן להן. אני לא יכול לדבר על דברים שנחקרים במשטרה, אבל אני יכול להגיד שההאשמות שקריות והראיות לכך סופקו ועוד יסופקו ויוכיחו שאני חף מפשע".

"היחסים שלי עם גבריאלה היו גועשים עם התקפה הדדית משני הצדדים", הוסיף אנטוני, "אבל לא הפגנתי כלפיה אלימות פיזית בשום שלב. בכל פעם היא השתמשה בגרסה אחרת של האשמות. אני סומך על המשטרה שתגלה את האמת ותוכיח את חפותי".

אלא שלמרות הטיעונים הללו של אנטוני, בנבחרת ברזיל החליטו לנפות בינתיים את השחקן ופרסמו הודעה: "בעקבות ההאשמות נגד אנטוני שפורסמו ביום שני וחייבות להיחקר, ההתאחדות הברזילאית הגיעה להחלטה שהשחקן ייגרע מהסגל בינתיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי