דיווח: סאנצ'ו התעמת עם שחקנים במנצ'סטר יונייטד ועלול לעזוב

play
ג'יידון סאנצ'ו, שחקן מנצ'סטר יונייטד | אימג'בנק GettyImages, Michael Regan
צפו בדרמת הענק בתוספת הזמן: ארסנל ניצחה 1:3 את מנצ'סטר יונייטד 04:20

ב-ESPN טוענים שלשחקנים במועדון כבר "מאסו בהתנהלות של האנגלי" והוא יערוך שיחה מכרעת עם טן האח, שיחליט אם להחזיר אותו לסגל לברייטון

(גודל טקסט)

תקופה קשה עוברת על ג'יידון סאנצ'ו. ילד הפלא האנגלי נרכש בכסף גדול מבורוסיה דורטמונד ונחשב להבטחה הגדולה של הנבחרת ומנצ'סטר יונייטד. אלא שסאנצ'ו דעך באולד טראפורד ובמשחק הצמרת האחרון נגד ארסנל הוא אפילו לא נכלל בסגל של טן האח.

באנגליה מדווחים שסאנצ'ו סובל מבעיות מנטאליות כאלו ואחרות וכעת ב-ESPN מדווחים שסאנצ'ו, שתקף את טן האח על כך שהדיח אותו מהסגל והתנצל, זוכה למעט מאוד סימפטיה מיתר שחקני יונייטד שלא ממש אוהבים את ההתנהלות שלו בחדר ההלבשה.

על פי הדיווח גורם במועדון הודה ש"לשחקנים נמאס ממנו". התרומה המקצועית האפסית של סאנצ'ו, שנרכש בלא פחות מ-91 מיליון יורו מדורטמונד, מתסכלת מאוד את אנשי המועדון כאשר השחקן עצמו התנצל אבל אפילו לא מחק את הביקורת שלו נגד טן האח.

ג'יידון סאנצ'ו, שחקן מנצ'סטר יונייטד
ג'יידון סאנצ'ו, שחקן מנצ'סטר יונייטד | אימג'בנק GettyImages, Michael Regan

אז מה הלאה? על פי הדיווח סאנצ'ו וטן האח יערכו שיחה לפני המשחק הבא של הקבוצה נגד ברייטון בליגה ב-16.9 שאמורה להיות מכרעת לגבי עתידו של השחקן. מאז שחתם לחמש שנים במנצ'סטר יונייטד בקיץ 2021, סאנצ'ו כבש 12 שערים בלבד ב-82 הופעות והוסיף 6 בישולים. רק לשם השוואה, בעונה האחרונה שלו בגרמניה הוא כבש 16 שערים וסיפק 20 בישולים ב-38 משחקים בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי