באנגליה חושפים: סאנצ'ו סירב להתנצל בפני טן האח ולכן נותר מחוץ לסגל

play
סאנצ'ו וטן האח | אימג'בנק GettyImages, OLI SCARFF/AFP
צפו בדרמת הענק בתוספת הזמן: ארסנל ניצחה 1:3 את מנצ'סטר יונייטד 04:20

שחקן מנצ'סטר יונייטד שהודח מהסגל לארסנל וביקר את המאמן, היה אמור לחזור לקראת ברייטון (שבת, 17:00, ספורט2), אך כעת הקרע רק העמיק

(גודל טקסט)

אחרי שלא היה בסגל מנצ'סטר יונייטד במשחק הצמרת נגד ארסנל ויצא באופן פומבי נגד המאמן אריק טן האח, הקבוצה הודיעה היום (חמישי) שהשחקן האנגלי יתאמן בנפרד מיתר חבריו והמשמעות: השחקן לא יהיה בסגל גם למשחק הבית הקשה שמצפה לקבוצה בעוד יומיים בבית נגד ברייטון של אנסו פאטי (שבת, 17:00, ספורט2).

כזכור, סאנצ'ו השתמש ברשת החברתית כדי להעביר ביקורת על טן האח שהדיח אותו מהסגל. הוא מחק את הפוסט הזה מאז והיו הערכות לפיהן הוא ישוחח עם המאמן ויחזור לסגל. אלא שבאנגליה טוענים שסאנצ'ו סירב להתנצל בפני המאמן, שעדיין זועם על כך שהוא יצא נגדו ולכן הוא נותר מחוץ לסגל הקבוצה. השחקן ימשיך להתאמן בנפרד וכעת עתידו במועדון ממש לא ברור, כמו גם עתידו של אנטוני הברזילאי שהודח מהסגל בגלל התלונות של מספר נשים נגדו.

ג'יידון סאנצ'ו, שחקן מנצ'סטר יונייטד
ג'יידון סאנצ'ו, שחקן מנצ'סטר יונייטד | אימג'בנק GettyImages, Michael Regan

מאז שחתם לחמש שנים במנצ'סטר יונייטד בקיץ 2021, סאנצ'ו כבש 12 שערים בלבד ב-82 הופעות והוסיף 6 בישולים. רק לשם השוואה, בעונה האחרונה שלו בגרמניה הוא כבש 16 שערים וסיפק 20 בישולים ב-38 משחקים בלבד. תוסיפו לשניים האלו את הארי מגווייר שמתייבש על הספסל ותקבלו שלושה שחקנים שעלו ביחד מעל 200 מיליון יורו ולא משחקים – כל אחד מסיבותיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי