לראשונה מאז 2017: ארסנל ניצחה 0:1 את אברטון בחוץ

play
לאנדרו טרוסאר חוגג יחד עם שחקני ארסנל | רויטרס
טרוסאר הכריע עם שער ענק והעניק לארסנל ניצחון חוץ יקר על אברטון 05:59

התותחנים נהנו משער נהדר של טרוסאר (69) שהחליף את מרטינלי הפצוע ועלו למקום הרביעי. בורנמות' וצ'לסי נפרדו ב-0:0 הראשון העונה בפרמיירליג

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בפרמיירליג המשיך הערב (ראשון) עם ארסנל שהצליחה לנצח סוף סוף אחרי כמעט 6 שנים את אברטון בחוץ בדרך לשוב לרביעייה הראשונה. בורנמות' וצ'לסי נפרדו ב-0:0 מאכזב שהיה למשחק הראשון העונה בליגה האנגלית ללא שערים.

לאנדרו טרוסאר ארסנל
ביצוע מושלם. טרוסאר | אימג'בנק GettyImages

אברטון – ארסנל 1:0

מאז 2017 ארסנל לא הצליחה לנצח בגודיסון פארק. גם הערב זה התחיל רע עבור התותחנים שהעניקו לדויד ראיה הופעת בכורה בין הקורות, שעל אף שליטה מוחלטת, ראו שער של גבריאל מרטינלי נפסל ואת הברזילאי מוחלף בדקה ה-24 בעקבות פציעה. במקום מרטינלי עלה לאנדרו טרוסאר והחילוף השתלם עבור מיקל ארטטה. בדקה ה-69 בוקאיו סאקה בישל לבלגי בסיומה של התקפה יפה של סגנית האלופה עם בעיטה של טרוסאר לפינה הרחוקה של ג'ורדן פיקפורד בדרך למקום הרביעי בטבלה.

שחקן צ'לסי, קונור גלאגר
גלאגר וצ'לסי שוב לא ניצחו | אימג'בנק GettyImages, Ryan Pierse

בורנמות' – צ'לסי 0:0

ה-0:0 הראשון העונה בפרמיירליג דווקא הגיע במשחק קצבי ומלא הזדמנויות, שבו שני השוערים – בעיקר נטו המארח – גילו יכולת גבוהה. צ'לסי הייתה עדיפה במקצת, אבל במחצית הראשונה ניקו ג'קסון נעצר בקורה וקונור גלאגר נבלם על ידי נטו. בדקה ה-54 ראחים סטרלינג שלח בעיטה חופשית למשקוף וליוואי קולוויל בעט את הריבאונד פנימה, אבל הבלם היה בנבדל והשער נפסל. המצבים המשיכו להגיע ברבע השעה האחרונה, אבל שתי הקבוצות החמיצו. צ'לסי נותרה עם ניצחון בודד העונה וממשיכה להיראות מאוד לא תכליתית. בורנמות' עם תיקו שלישי ועדיין בלי ניצחון.

המחזור החמישי בפרמיירליג יגיע לסיומו ביום שני בערב כאשר נוטינגהאם פורסט תארח את ברנלי (21:45, ספורט1).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי