ביונייטד מהללים את אוואנס: "הרגיע את הלחץ שהיה בקבוצה"

play
ג'וני אוואנס מנצ'סטר יונייטד | GettyImages
עצרה את הרצף השלילי: שער נפלא של פרננדש סידר ליונייטד 0:1 אצל ברנלי 01:48

הבלם הוותיק שחזר הקיץ בישל לפרננדש את שער הניצחון על ברנלי והעביר מסר: "יש לנו בלמים איכותיים, הגעתי כגיבוי". האוהדים קראו להשאירו בהרכב: "זה כמו בימים של פרגוסון"

(גודל טקסט)

הדאגה במנצ'סטר יונייטד מפתיחת העונה בשל היכולת הירודה, ובעיקר בגלל התוצאות המאכזבות עם 3 הפסדים רצופים בכל המסגרות וירידה עד החלק התחתון של טבלת הפרמיירליג, התמתנה אמש (שבת) אחרי שהשדים האדומים השיגו ניצחון חוץ חשוב אצל ברנלי עם 0:1 יקר משער יוצא מן הכלל של ברונו פרננדש. הקבוצה של אריק טן האח שמרה על מאזן של 7 משחקים רצופים ללא הפסד נגד הקבוצה של וינסנט קומפאני שנותרה בתחתית הטבלה.

עוד לפני שריקת הפתיחה, דובר הרבה על ה-11 שהמאמן ההולנדי הרכיב, כשבמערך שונה מהרגיל עם 4-4-2 יהלום בו מרכוס רשפורד הוצב לצדו של רסמוס הוילנד, טן האח עניק את המקום בהרכב גם לחניבעל מג'ברי וג'וני אוואנס הותיק ששב ללבוש את מדי הקבוצה הקיץ בגיל 35. הבלם הצפון אירי החזיר בגדול עם בישול נהדר לפרננדש, שער נקי ואפילו שער שהוא כבש נפסל בהופעה נפלאה של השחקן המנוסה ביותר בקבוצה.

עוד בכדורגל עולמי

מנצ'סטר סיטי השוותה שיא, גווארדיולה "כועס על ההתנהגות" של רודרי "עושה דברים שלא נעשו פה": קיין קבע שיא היסטורי בבאיירן מינכן פאפו גומס שוקל פרישה: "נתתי הכול לכדורגל, לא רוצה לסיים ממורמר"

הקפטן של השדים האדומים שכבש את שער הניצחון, קיבל את פרס השחקן המצטיין של המשחק, אבל בחר להעניק אותו לאוואנס על הופעה ענקית: "לקבוצה הזאת יש רוח נהדרת. אני חושב שהיינו חסרי מזל עד כה. הקרבנו הרבה, זה לא פשוט לנצח אצל ברנלי".

אוואנס בעצמו הוסיף על המשחק: "בגיל הזה בו אני נמצא, חשבתי שכבר אהיה בשוליים. לא יכולתי לחשוב על משחק טוב יותר כמו זה, זאת על אף שלא הספקתי לסיים את כל 90 הדקות של המשחק. יש לנו בלמים איכותיים. הגעתי לקבוצה במטרה להיות גיבוי לבלמים שיש לקבוצה כבר. אני מוכן תמיד לחפות על פציעות במקרה כמו שיש למרטינס, וראן ומגווייר".

המאמן ההולנדי של יונייטד התייחס לניצחון וההופעה של השניים שהיו במעורבים בשער הנפלא: "הדרך בה הקבוצה נלחמה הייתה מרשימה. תקפנו עם 11 שחקנים ועשינו הגנה עם 11 שחקנים. אוואנס? הוא הרגיע את הלחץ שהיה בקבוצה. היכולות שלו מדהימות, במיוחד בשער".

ברונו פרננדש מנצ'סטר יונייטד
פירגן למבשל. פרננדש | אימג'בנק GettyImages

אוהדי השדים האדומים התלהבו מהתצוגה של הבלם שחזר למועדון הקיץ וקראו לטן האח להשאיר אותו בהרכב גם להמשך העונה: "הוא הוכיח שהניסיון משמעותי בפרמיירליג. השילוב שלו עם ברונו קטלני כמו בימים של פרגוסון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי