וידאל יודע מה הבעיה של טן האח: "מאמנים קירחים הם מאוד מורכבים"

play
אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד | רויטרס
עצרה את הרצף השלילי: שער נפלא של פרננדש סידר ליונייטד 0:1 אצל ברנלי 01:48

הצ'יליאני התבקש להתייחס לפרידה של מנצ'סטר יונייטד מכריסטיאנו רונאלדו: "איך אתה מוותר על הסקורר שלך? ככה זה עם החבר'ה האלה"

(גודל טקסט)

ארתורו וידאל שמשחק באתלטיקו פרנאנשה הברזילאית, התראיין בדרום אמריקה והציע פרשנות מעניינת ליחסים הקרירים בין אריק טן האח לכריסטיאנו רונאלדו – שהסתיימו עם פרידה של מנצ'סטר יונייטד מ-CR7 בסוף דצמבר האחרון.

"טן האח התחיל לא טוב במנצ'סטר יונייטד. איך אתה מוותר על כריסטיאנו רונאלדו?", אמר וידאל כשהתבקש להתייחס לאותה פרידה, "הוא היה הסקורר של הקבוצה והמאמן משאיר אותו בחוץ. אבל ככה זה החבר'ה האלה, אנשים קירחים הם מאוד מורכבים".

הדברים של וידאל לא מגיעים במקרה. בעונה שעברה, כששיחק בפלמנגו, הוא איחד כוחות עם חורחה סמפאולי – מאמן קירח בעצמו – ובין השניים פרץ סכסוך מתוקשר. בניגוד לחיבור החיובי ביניהם בנבחרת צ'ילה בעבר, הפעם המאמן לא נתן לווידאל הרבה צ'אנסים ואחרי שהקשר עבר לאתלטיקו פרנאנשה, הוא התראיין וכינה את סמפאולי "לוזר".

ארתורו וידאל עם חורחה סמפאולי בפלמנגו
הפעם החיבור הסתיים בפיצוץ. וידאל עם סמפאולי | אימג'בנק GettyImages, Marcelo Endelli

וידאל על פרשת נערות הליווי: "בצ'ילה מחפשים דברים שלא קיימים" ארתורו וידאל הורשע בתקיפה במועדון לילה וישלם קנס של 800 אלף יורו מסיבות, אלכוהול ואובדן שליטה: חורחה סמפאולי חזה את הקריסה של צ'ילה ארתורו וידאל נזרק מנבחרת צ'ילה אחרי שהגיע שתוי לאימון וידאל נהג תחת השפעת אלכוהול וריסק את הפרארי שלו וידאל בילה במועדון לפני משחק ונקנס על ידי יובנטוס וידאל ועוד 4 שחקנים חזרו שיכורים ונזרקו מהסגל של צ'ילה

וידאל בן ה-36 הוא אחד מגדולי כדורגלני צ'ילה בכל הזמנים וזכה עם הנבחרת בשני התארים היחידים שלה: קופה אמריקה ב-2015 וב-2016. הוא שיחק בקבוצות צמרת אירופיות במשך 15 שנה וזכה ב-4 אליפויות איטליה עם יובנטוס, 3 אליפויות גרמניה עם באיירן מינכן, אליפות ספרד עם ברצלונה ואליפות איטליה עם אינטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי