עוד תואר הלך: מנצ'סטר סיטי הפסידה לניוקאסל והודחה מגביע הליגה

play
שחקני מנצ'סטר סיטי מאוכזבים | רויטרס
צפו בתקציר: מנצ'סטר סיטי הפסידה לניוקאסל והודחה מגביע הליגה 01:28

איסק (53) הכניע את אורטגה ב-0:1 של המגפייז על הטרבליסטית שכבר הפסידה את מגן הקהילה לארסנל. התותחנים גברו 0:1 על ברנטפורד, צ'לסי ניצחה בתוצאה זהה את ברייטון, ליברפול בשמינית הגמר עם 1:3 על לסטר

(גודל טקסט)

הסיבוב השלישי של גביע הליגה האנגלי המשיך הערב (רביעי) כשבמוקד מנצ'סטר סיטי הפסידה לניוקאסל והודחה כבר בשלב מוקדם. קודם לכן, ליברפול הפכה פיגור לניצחון על לסטר, צ'לסי סוף סוף כבשה וחלפה על פני ברייטון, ארסנל ניצחה את ברנטפורד, ווסטהאם את לינקולן ואברטון את אסטון וילה בדרך לשמינית הגמר.

ניוקאסל – מנצ'סטר סיטי 0:1

אחרי שהפסידה תואר אחד לארסנל במגן הקהילה וזכתה באחד עם הסופרקאפ האירופי בניצחון על סביליה, הטרבליסטית רשמה שנה שלישית ברצף של הדחה בגביע הליגה ותנסה לשמור על 3 התארים שהיא כן הצליחה לזכות בהם בעונה שעברה עם הדחה מוקדמת מול ניוקאסל.

שתי הקבוצות עלו עם הרכבים משניים כשאוסקר בוב הצעיר פתח לראשונה אצל הטרבליסטית וגם הצליח לספק מספר כדורים לחוליאן אלברס שכמעט העלה את סיטי ליתרון, אך נעצר אצל ניק פופ. ג'ואלינטון במבצע אישי יוצא מן הכלל סידר לאלכסנדר איסק (53) את שער היתרון של המארחת שהמשיכה ללחוץ ולחפש את השער השני. אנתוני גורדון שעלה מהספסל היה קרוב להכפיל את התוצאה, ריקו לואיס פספס במעט את המסגרת של פופ ובסיום ניוקאסל עם הכרטיס לשלב הבא על חשבון האלופה.

אלכסנדר איסק ניוקאסל חוגג
אלכסנדר איסק ניוקאסל חוגג | אימג'בנק GettyImages

מהלך המשחק

דקה 18: מתפרצת של האורחת עברה דרך בוב שמצא את אלברס והחלוץ הארגנטינאי נעצר נהדר על ידי פופ שחסם עם הרגל.

דקה 28: שוב זה היה אלברס, שוב מסירה גדולה של בוב שסידר לו מצב נהדר מצד שמאל, אבל הבעיטה שלו חלפה רק ליד העמוד של פופ.

דקה 41: ההחמצה הגדולה של המשחק עד כה הגיעה דווקא מהצד השני כשאיסק מצא את מרפי פנוי, אבל אורטגה שלח רגל ארוכה ומנע שער יתרון מפתיע.

אוסקר בוב מנצ'סטר סיטי
בכורה בהרכב. בוב | רויטרס

דקה 53: גול! פעולה יפה של ג'ואלינטון שחלף על פני הגנת סיטי והוציא מסירת רוחב, בפינה הרחוקה חיכה איסק שכבש מקרוב את ה-0:1 של ניוקאסל!

דקה 89: אנתוני גורדון שעלה מהספסל כמעט הכניע את אורטגה עם פעולה נהדרת על קו שמאל שהסתיימה בבעיטה לידיים של שוער סיטי.

דקה 90: ומהר מנגד – סיטי כמעט השוותה! דוקו בפעולה גדולה מצא את ריקו לואיס, אבל הבעיטה של המגן הימני חלפה רק ליד העמוד של פופ.

אלכסנדר איסק ניוקאסל
כבש מקרוב את היתרון של ניוקאסל. איסק | אימג'בנק GettyImages

ברנטפורד – ארסנל 1:0

סגנית האלופה ומחזיקת מגן הקהילה יצאה למשחק חוץ קשה בקרב על הכרטיס לשמינית גמר גביע הליגה, ובקרב עיקש הצליחה לעלות לשלב הבא. אדי אנקטייה ניצל איבוד כדור בהגנת המארחת ומסר לריס נלסון שהצליח לגבור על שמירה לקויה של ברנטפורד ולכבוש בקלות את ה-0:1 של ארסנל שנשמר עד הסיום.

ריס נלסון ארסנל
עשה את ההבדל. נלסון | אימג'בנק GettyImages

צ'לסי – ברייטון 0:1

השער האחרון שצ'לסי כבשה, בכל מסגרת, הגיע בסיבוב הקודם של גביע הליגה האנגלי נגד ווימבלדון. השער שהגיע אחריו לקח לבלוז כ-4 שבועות לכבוש כשניקולאס ג'קסון סוף סוף שבר את הבצורת (51) והעלה את המארחת ליתרון על ברייטון. השחפים ניסו לחזור למשחק, אבל זאת הייתה דווקא צ'לסי שנראתה קרובה יותר לכבוש, כששער שני של ג'קסון גם נפסל. מאוריסיו פוצ'טינו סוף סוף יכול לנשום לרווחה מעט בדרך לסיבוב הבא.

ניקולאס ג'קסון חוגג לצד מיכאילו מודריק צ'לסי
סוף סוף צ'לסי כבשה וניצחה. ג'קסון ומודריק | אימג'בנק GettyImages

ליברפול – לסטר 1:3

האדומים בכושר יוצא מן הכלל עם ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות ומקום בשמינית גמר המפעל השלישי בחשיבותו באנגליה. זה התחיל דווקא רע עבורם כשקייסי מקאטיר ניצל כבר בדקה השלישית חור בהגנה האדומה וגלגל לרשת של קוויבין קלהר בדרך ליתרון מפתיע. ראיין חרפנברך שפתח בפעם השנייה מאז חתם אצל האדומים, בישל לקודי גאקפו (48) את השוויון, בשיתוף פעולה הולנדי נהדר. יורגן קלופ החליט להעלות את הכלים ההתקפיים מהספסל בדמותם של דרווין נונייס ודומיניק סובוסלאי שהחזיר בענק (70) עם שער המהפך האדיר בבעיטה עוצמתית מקצה הרחבה לחיבורים. ג'ארל קוואנסה סידר לדיוגו ז'וטה (89) את השלישי כשהפורטוגלי כבש בבעיטת עקב גדולה וחתם את הניצחון המרשים של המייטי רדס.

דומיניק סובוסלאי ליברפול
שער ענק וכרטיס לסיבוב הבא. סובוסלאי | אימג'בנק GettyImages

משחקים נוספים:

אסטון וילה – אברטון 2:1 לאסטון וילה: בובאקאר קמארה (84). לאברטון: ג'יימס גארנר (15), דומיניק קלברט לואין (50).

לינקולן – ווסטהאם 1:0 לווסטהאם: תומאס סוצ'ק (70).

בורנמות' – סטוק סיטי 0:2 לבורנמות': דומיניק סולאנקה (51), ג'ו רות'וול (54).

פולהאם – נוריץ' 1:2 לפולהאם: קרלוס ויניסיוס (12), אלכס איוובי (72). לנוריץ': בורחה סיינס (75).

בלקבורן – קארדיף 2:5

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי