סאנצ'ו מבוקש בדורטמונד ש"מודאגת משעות השינה שלו" עקב משחקי מחשב

play
ג'יידון סאנצ'ו, שחקן מנצ'סטר יונייטד | אימג'בנק GettyImages, Michael Regan
עצרה את הרצף השלילי: שער נפלא של פרננדש סידר ליונייטד 0:1 אצל ברנלי 01:48

ב"דיילי מייל" חשפו כי קבוצתו לשעבר של האנגלי מעוניינת להחזירו בהשאלה. מנצ'סטר יונייטד מתעקשת על מכירה, השחקן מחק את האינסטגרם אחרי המשבר עם טן האח

(גודל טקסט)

סאגת ג'יידון סאנצ'ו ומנצ'סטר יונייטד מסרבת לרדת מהכותרות באנגליה, אחרי שב"דיילי מייל" דווח כי שחקן הכנף האנגלי מחק את הפרופיל שלו באינסטגרם והשדים האדומים החלו לחפש אופציות למכור את השחקן עוד במהלך העונה. כבר במהלך הקיץ, יחד עם כוכבי כדורגל רבים באירופה, קבוצות מערב הסעודית ובראשן אל איתיפאק, קבוצתו של סטיבן ג'רארד, הביעו עניין באנגלי המוכשר, אך סאנצ'ו החליט להישאר ולהילחם על מקומו בהרכב במדי מנצ'סטר יונייטד.

המועמדת החדשה ואולי הבכירה ביותר להחתימו היא בורוסיה דורטמונד, קבוצתו לשעבר של האנגלי. לפני שהצטרף לקבוצה של אריק אן הטח לפני שנתיים, סאנצ'ו עשה חיל בגרמניה עם יכולת מופלאה במדי הצהובים-שחורים כשכבש 50 שערים והוסיף 64 בישולים ב-137 הופעות בדורטמונד.

שחקן בורוסיה דורטמונד ג'יידון סאנצ'ו
ישוב ללבוש צהוב-שחור? סאנצ'ו במדי בורוסיה דורטמונד | אימג'בנק GettyImages

לפי הדיווח של ה"דיילי מייל", הגרמנים אכן מעוניינים להחתים את סאנצ'ו, אך מודאגים משני דברים עיקריים – המחיר איתו תציב יונייטד, כשהיא אינה מוכנה להשאיל את השחקן, ושעות השינה של שחקן הכנף בעקבות שעות המשחק הרבות שלו במשחקי מחשב. הקבוצה הגרמנית טוענת שהסיבה השנייה היא חשובה מאוד עבורה, וכי יתכן שהדיווחים באנגליה על כך שסאנצ'ו איחר פעמים רבות לאימונים תחת טן האח, הייתה לאחת הסיבות להוציא אותו מהסגל למשחק ההוא מול ארסנל.

שחקן מנצ'סטר יונייטד ג'יידון סאנצ'ו לצד המאמן אריק טן האח
סאנצ'ו וטן האח | אימג'בנק GettyImages, OLI SCARFF/AFP

במדי מנצ'סטר יונייטד, סאנצ'ו הספיק לרשום 82 הופעות, בהן כבש 12 שערים ובישל 6 נוספים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי