רשת BeIN Sports הבהירה לשדריה: עליכם לשמור על נייטרליות

play
ארלינג הולאנד | ADRIAN DENNIS / Contributor
כלי שיט של צה"ל תקף עמדות תצפית של הכח הימי של חמאס 8.10.23 00:14

אחרי שהשדר עיסאם שוואלי שיבח את מתקפת הטרור של חמאס במהלך המשחק בין ארסנל למנצ'סטר סיטי, הרשת הקטארית פרסמה הבהרה

(גודל טקסט)

רשת הטלוויזיה הקטארית BeIN Sports הבהירה לאנשיה שעליהם לשמור על נייטרליות פומבית בכל הנוגע ל"קונפליקט הישראלי-פלסטיני". הדברים הללו מגיעים על רקע נאום השמחה של השדר עיסאם שוואלי אחרי הפלישה הרצחנית של מחבלי חמאס לישובים ובסיסים בישראל ביום שבת.

ב-BeIN Sports אמרו: "כרשת גלובלית מובילה אנחנו מגנים של סוג של אלימות. המדיניות שלנו היא לשמור על נייטרליות פוליטית ומיקוד באירועי ספורט ושידוריהם בלבד. זה גם מה שאנחנו דורשים מעובדינו".

שוואלי ששידר את המשחק בין ארסנל למנצ'סטר סיטי, אמר בפתיחת המשחק: "דיברו איתך על העוצמה (של ישראל) וזו הייתה אשליה. דיברו על טכנולוגיה מתקדמת וזו הייתה אשליה, ועל צבא שלא ניתן להביסו וזו הייתה אשליה. דיברו על קו בר לב וזו הייתה אשליה, דיברו על גבול שבלתי אפשרי לחצות וזו הייתה אשליה. לא הבנתם שהם בסך הכול בלון של אשליה?".

שוואלי המשיך להתגאות בשידור שלו גם אחרי שהוא הסתיים, והעלה לחשבון האינסטגרם שלו (בו למעלה מ-42 אלף עוקבים) את השידור, עם אמירה מתריסה נוספת נגד ישראל.

ישראלים שניצלו ממעשי הטבח, העבירו עדויות מצמררות על מעשי המחבלים – דבר שגם נתמך על ידי סרטונים מזוויעים ברשתות. כל אלו לא הפריעו לשדר שוואלי לשבח את מתקפת הטרור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי