הפרמיירליג הצטרפה להתאחדות: "מזועזעים מהמשבר בישראל ועזה"

play
החלטה שונה מזו שלקחה מנצ'סטר יונייטד | GettyImages, James Baylis - AMA
לראשונה בעידן גווארדיולה: ארסנל גברה על סיטי ונצמדה לטוטנהאם בפסגה 05:44

בעקבות הודעת ה-FA שהחליטה לציין את קורבנות שני הצדדים במלחמה, הליגה האנגלית הצטרפה ומחשש לפגיעה בקהילה מסוימת, הכריזה על דקת דומייה וענידת סרטים שחורים במחזור הקרוב: "מגנים בחריפות מעשי אלימות נגד אזרחים חפים מפשע"

(גודל טקסט)

אחרי ביקורת רבה שהושמעה כלפי הפרמיירליג בפרט וההתאחדות האנגלית בכלל, שהודיעה כי לפני המשחק בין נבחרות אנגליה ואוסטריה אצטדיון וומבלי יואר באדום לזכר הקורבנות משני הצדדים במלחמה, הליגה האנגלית יצאה בהודעה ראשונה מאז תחילת המלחמה בשבת. בפרמיירליג הוציאו הודעה ברשתות החברתיות והכריזו כי במחזור הקרוב של הליגה, שחקנים, שופטים ומאמנים יענדו סרטים שחורים על הזרוע לשזכר הקורבנות והמשפחות שנפגעו במלחמה.

"הפרמיירליג מזועזעת וכואבת מהמשבר בישראל ובעזה, ומגנה ברחיפות את מעשי באלימות הנוראיים והאכזריים נגד אזרחים חפים מפשע", נכתב בהודעת הפרמיירליג. "אנחנו מקווים לשלום, והסימפתיה שלנו מעומק הלב היא עם הקורבנות, משפחותיהם והקהילות שנפגעו. כאות כבוד לכל הנפגעים, שחקני הפרמיירליג, מאמנים ושופטים יענדו סרטים שחורים על הזרוע ויכבדו עם דקת דומייה במשחקים המתקיימים במחזור הקרוב. הליגה תתרום גם לצלב האדום הבריטי על מנת לתמוך במאמצי הסיוע לנזקקים".

כזכור, היו רבים שביקרו את השתיקה של ההתאחדות והליגה האנגלית שלא הביעו סולידריות עם מדינת ישראל אחרי הטבח הרצחני בייושבי עוטף עזה. כמו כן, ארגוני האוהדים היהודים של הקבוצות בפרמיירליג תקפו את ההתאחדות וביקשו שיצטרפו למאבק באנטישמיות: "מאוכזבים מהשתיקה בקהילת הכדורגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי