יורגן קלופ סירב לדבר על המלחמה: "נחמד שאותך לא שואלים"

play
יורגן קלופ, מאמן ליברפול | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 19.10 04:36

מנג'ר ליברפול התבקש להתייחס לסרטון שפרסם מוחמד סלאח ומיד הבהיר: "לא חושב שזה המקום הנכון לדבר על נושא כל כך חשוב ורציני"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

הדרבי הגדול של ליברפול יתקיים מחר (שבת, 14:30, ספורט1) ויהיה משחק הפתיחה של המחזור התשיעי בפרמיירליג. כל הקבוצות יענדו סרטים שחורים ולפני כל המשחקים תיערך דקת דומיה "לזכר הקורבנות בישראל ובעזה", אבל מעבר לכך לא נשמעה התייחסות מצד המאמנים במסיבות העיתונאים לקראת המפגש.

יש לציין שרובם לא נשאלו על כך, אולם מנג'ר אחד שכן נשאל הוא יורגן קלופ – שהכוכב הגדול שלו מוחמד סלאח, שחקן נבחרת מצרים, טען בסרטון שפרסם כי "הטבח צריך להיפסק, חייבים לסייע לעזה".

שחקן ליברפול מוחמד סלאח
שחקן ליברפול מוחמד סלאח | GettyImages, Visionhaus

קלופ ידוע כמי שמרבה לדבר על נושאים שונים שאינם נוגעים לכדורגל ובאופן קבוע משמיע עמדה ברורה בשלל נושאים חברתיים ופוליטיים, גם העובדה שהינו אזרח גרמניה שעומדת לצד ישראל אולי גרמה למחשבה כי קלופ יביע את דעתו במלחמה בין ישראל לחמאס, אלא שהוא בחר שלא להתייחס לנושא.

"אני לא חושב שזה המקום הנכון לדבר על נושא כל כך, אבל כל כך חשוב ורציני, בסביבה של כדורגל", אמר קלופ לעיתונאי ששאל אותו על הסרטון שפרסם סלאח והמלחמה בעזה, "זה נחמד שאותף אף אחד לא שואל על הנושא הזה ואני חושב שאנחנו צריכים להשאיר אותו מחוץ לחדר. לגבי מוחמד, אין לי ספק לגבי אופיו ולרגע לא פקפקתי בו, ללא כל קשר להודעה שהוא פרסם. חשוב שתהיה לשחקנים אישיות חזקה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי