בדרך לעונש חסר תקדים: 12 נקודות עלולות לרדת ממאזנה של אברטון

play
אוהדי אברטון | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.10 06:49

המועדון האנגלי מואשם בהפרת כללי הפייר פליי הפיננסי, וכעת הפרמיירליג מציעה הפחתת נקודות מאסיבית שתוריד את הקבוצה אל מתחת לקו האדום בעונש הכבד בתולדות בליגה

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)

פתיחת העונה הרעה של אברטון שמה אותה מתחת לקו האדום בטבלת הפרמיירליג, אך 2 ניצחונות ב-4 המחזורים האחרונים הביאו לקבוצה של שון דייץ' מעט אוויר לנשימה במקום ה-16 עם 7 נקודות. ההפסד לליברפול בדרבי של העיר במחזור החולף עמד בפן הישראלי במרכז סערת השלטים שהונפו ביציעים, כשבצד הכחול הנציחו את משפחת קוץ מכפר עזה שנרצחה ב-7 באוקטובר על ידי מחבלי חמאס. כעת, על אף ההתאוששות, על המועדון מהחלק התחתון של הטבלה עברה יממה קשה כשנשיא הקבוצה, ביל קנרייט, הלך לעולמו בגיל 78.

כהמשך לבשורות הרעות שנפלו על המועדון מליברפול, הכחולים עומדים בפני הורדת נקודות חסרת תקדים בעקבות האשמות נגד המועדון של הפרת חוקי הפייר פליי הפיננסי. הטופיז, שהצליחו בשתי העונות האחרונות לשרוד מאבקי ירידה ולהישאר אחד מהמועדונים הותיקים בליגה הראשונה בממלכה, יוכלו לקבל את העונש החמור ביותר שמועדון אנגלי זכה לו עם הפחתה של 12 נקודות, כך לפי התקשורת באנגליה. לפי הדיווחים, הפרמיירליג היא זו שתמליץ על עונש זה, מה שישים את אברטון במקום האחרון בטבלה עם מאזן של מינוס 5 נקודות, אך מי שתקבל את ההחלטה הסופית אם המועדון ימצא אשם, היא ועדה חיצונית שתייעץ על העונש הרשמי.

שון דייץ' מאמן אברטון
יקבלו את העונש החמור בתולדות הליגה האנגלית? שון דייץ' | רויטרס

בעבר פורטסמות' קיבלה עונש של הפחתת 9 נקודות ומידלסברו של 3 נקודות, במה שהסתיים עבור השתיים בירידות ליגה. מאברטון נמסר שהם יערערו על כל החלטה שתתקבל ומכחישים בתוקף את ההאשמות על ההפסדים הגדולים של המועדון בשנים האחרונות, כל זאת תחת מעבר לבעלות חדשה ומעבר לאצטדיון חדש בשנים הקרובות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי