"בסגנון של רוני רוזנטל": החמצת הענק של דרווין נונייס

play
דרווין נונייס, חלוץ ליברפול | רויטרס
צפו: ליברפול דרסה 1:5 את טולוז, נונייס רשם החמצה יוצאת דופן 02:37

האורוגוואי של ליברפול עקף את השוער, אבל פגע בקורה מול שער ריק והזכיר לאנגלים את חלוץ העבר שלא ישכחו לו לעולם את המשקוף ב-1992. קלופ: "לא אכפת לי"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול עלתה אתמול (חמישי) מול טולוז במסגרת הליגה האירופית בהרכב משני, אבל כוחות זה לא היה. הצרפתים הגיעו לאנפילד אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא הפסד, אבל הובסו 5:1 במשחק שהתוצאה בו הייתה יכולה להיות גבוהה אפילו יותר.

ההחמצה הגדולה ביותר במשחק הייתה שייכת לדרווין נונייס, שביתרון 1:3 כבר עקף את השוער והיה בדרכו הבטוחה לשערו השני במשחק, אבל בעט לקורה. ריאן חראפנברך הבקיע מהכדור החוזר ו"הציל" את האורוגוואי, אבל באנגליה לא ריחמו על האורוגוואי בבוקר שאחרי המשחק ואפילו היו מי שהשוו אותו ללא אחר מאשר רוני רוזנטל.

דרווין נונייס החמיץ והושווה לרוני רוזנטל
שער אתר האינטרנרט של "דיילי מייל" | צילום מסך, "דיילי מייל"

ההחמצה הבלתי נשכחת של רוזנטל ב-1992

"דרווין דהר לשער במבצע אישי מדהים, עשה פעם נוספת הכל כדי להוכיח שהוא שווה את תג המחיר ששולם עליו בסך 85 מיליון ליש"ט גם אם הוא פתח בליגה האירופית ולא בפרמיירליג, אבל העובדה שסיים את אותה ריצת סולו מהפנטת עם החמצה בסגנון של רוני רוזנטל מדגישה עד כמה גם הקריירה שלו באנפילד היא פספוס עד כה", נכתב בדיילי מייל.

למי שלא זוכר, ב-19 בספטמבר 1992 היה זה רוזנטל הישראלי, אז מכוכבי ליברפול, שגם כן השאיר את השוער מאחוריו במשחק מול אסטון וילה, אבל בעט למשקוף מול שער ריק וכך דווקא החמצה הפכה לאחד הרגעים המכוננים בקריירה שלו.

כאשר המנג'ר יורגן קלופ נשאל אמש על ההחמצה של האורוגוואי, השיב: "זה היה משחק מדהים של דרווין, הוא נמצא בתקופה טובה וכמובן שזה חשוב וטוב עבורו ועבורנו. ממש לא אכפת לי שהוא בעט לקורה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי