ז'וטה הקדיש את השער לדיאס, ליברפול נותרה מושלמת באנפילד

play
ז'וטה מקדיש את השער לדיאס שהוריו נחטפו | Daniel Chesterton/Offside / Contributor
צפו: ליברפול הביסה 0:3 את נוטינגהאם פורסט. זו'טה ריגש, גם סלאח כבש 01:51

הפורטוגלי כיבד את חברו שהוריו נחטפו, גם נונייס וסלאח (אחרי טעות מביכה של טרנר) כבשו ב-0:3 של האדומים על נוטינגהאם

(גודל טקסט)

יום ראשון הגדול בפרמיירליג. חמישה משחקים נערכים היום (ראשון) בסיום המחזור העשירי בפרמיירליג, כשבמוקד הדרבי הגדול של מנצ'סטר בין יונייטד לסיטי ועוד קודם לכן ליברפול הביסה 0:3 את נוטינגהאם פורסט ואסטון וילה גברה 1:3 על לוטון. אברטון ניצחה 0:1 אצל ווסטהאם, ברייטון ופולהאם נפרדו ב-1:1.

ליברפול – נוטינגהאם פורסט 0:3

המייטי רדס שמרו על מאזן ביתי מושלם העונה בכל המסגרות (שמונה ניצחונות בשמונה משחקים) ונותרו במרחק שלוש נקודות מטוטנהאם המוליכה. יורגן קלופ ביצע שבעה שינויים בהרכב מול יריבה שהקשתה עליו מאוד בעונה שעברה (הפסד חוץ ו-2:3 קשה באנפילד) והפעם זה היה קל יותר. דיוגו ז'וטה פתח את הסכר בדקה ה-31, אחרי לחץ אדום והצלות של מאט טרנר, והקדיש את השער לחברו לואיס דיאס שנעדר מהסגל לאחר שהוריו נחטפו בסוף השבוע בקולומביה ועד כה רק אמו שוחררה. ארבע דקות לאחר מכן, דומיניק סובוסלאי בישל לדרווין נונייס לאחר התקפה נוספת בניצוחו של מוחמד סלאח, שחתם את החגיגה בדקה ה-77 הודות לטעות קשה של טרנר. פורסט ללא ניצחון בששת המחזורים האחרונים ונמצאת חמש נקודות מעל הקו האדום.

דיוגו ז'וטה שחקן ליברפול מקדיש את השער לכבוד לואיס דיאס
דיוגו ז'וטה עם ההקדשה | רויטרס

מהלך המשחק

דקה 31: גול! המארחת יצאה למתפרצת, סלאח השאיר לנונייס שבעט חזק וסחט הדיפה מטרנר, ולריבאונד הגיע ז'וטה שהרשית מקרוב ורץ להניף את חולצתו של דיאס, לו הקדיש את השער. 0:1 לליברפול.

דקה 35: גול! עוד התקפה יפה של ליברפול, כאשר סלאח שוב ניהל את העניינים עם כדור עומק לסובוסלאי שבמסירת רוחב הכין לנונייס שער קל וזה 0:2.

דקה 77: גול! סובוסלאי שלח כדור ארוך, טרנר שהיה בהופעה טובה עד כה החליט לצאת בצורה תמוהה מרחק 25 מטרים משערו, ניסה לעצור על החזה ופספס את הכדור שהגיע לסלאח והפך לשער השמיני שלו העונה בליגה. 0:3 לליברפול.

דקה 90+3: מקאליסטר חטף כדור ומסר לאליוט שהכין לגאקפו, אבל ההולנדי היה בנבדל והשער נפסל.

מוחמד סלאח עם דרווין נונייס שחקני ליברפול חוגגים
מוחמד סלאח חוגג עם דרווין נונייס | רויטרס

אסטון וילה – לוטון 1:3

כמו ליברפול, גם אסטון וילה מושלמת עד כה בבית ובחמשת הניצחונות הללו בפרמיירליג הבקיעה לא פחות מ-20 שערים. לוטון שמתחת לקו האדום אמנם עצרה את אולי ווטקינס, אבל גם היא הוציאה שלושה כדורים מרשתה. ג'ון מקגין הסקוטי, שכבש לרשת אלקמאר בליגה האירופית, סיפק ביצוע נאה בדקה ה-17 ומוסא דיאבי הכפיל בדקה ה-49, כאשר טום לוקייר סייע עם שער עצמי בדקה ה-62. האורחת צימקה הודות לשער עצמי מצחיק, כשנגיחה של אזרי קונסה לאחור בדקה ה-83 ניתזה מהמשקוף, פגעה באמיליאנו מרטינס ומשם פנימה. וילה מרחק ארבע נקודות מהפסגה.

מוסא דיאבי שחקן אסטון וילה חוגג שער
וילה ממשיכה להרשים. מוסא דיאבי | רויטרס

משחקים נוספים:

ברייטון – פולהאם 1:1 לברייטון: אוון פרגוסון (26). לפולהאם: ז'ואאו פלהיניה (65)

ווסטהאם – אברטון 1:0 לאברטון: דומיניק קלברט-לואין (51)

תוצאות השבת בפרמיירליג

צ'לסי – ברנטפורד 2:0 ארסנל – שפילד יונייטד 0:5 בורנמות' – ברנלי 1:2 וולבס – ניוקאסל 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי