בתוך תוספת הזמן: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 את פולהאם

play
ברונו פרננדש חוגג עם שחקני מנצ'סטר יונייטד | Kieran Cleeves - PA Images / Contributor
צפו: מנצ'סטר יונייטד ניצחה את פולהאם משער דרמטי ומוזר של ברונו פרננדש 05:58

ברונו פרננדש ניצל סדרת טעויות מביכה בהגנת פולהאם והציל את מאמנו טן האח עם שער ניצחון דרמטי בדקה ה-91. השדים האדומים עם ניצחון חוץ שלישי רצוף

(גודל טקסט)

אחרי שתי שלישיות משפילות שהעמידו את מעמדו של אריק טן האח בסכנה מוחשית, מנצ'סטר יונייטד חזרה היום (שבת) למסלול הניצחונות עם 0:1 דרמטי על פולהאם בפתיחת המחזור ה-11 בפרמיירליג. השדים האדומים שוב סבלו ואולי אפילו היו מרוצים מתיקו ראשון העונה בכל המסגרות, אבל בתוך תוספת הזמן ידע הקפטן ברונו פרננדש לנצל טעויות קשות בהגנת המארחת ולהרגיע את מאמנו עם ניצחון חוץ שלישי ברציפות ששווה גם התקדמות זמנית למקום השישי בטבלה.

החדשות הגדולות ביונייטד לפני המשחק היו קשורות להיעדרותו של מרכוס רשפורד. החלוץ נפצע באימון המסכם ולא נכלל בסגל, ללא קשר לבילוי המתוקשר שלו אחרי התבוסה בדרבי. אלחנדרו גרנאצ'ו, אנטוני וארון וואן-ביסאקה פתחו, כשהאחרון נכלל ב-11 במשחק ליגה לראשונה מאז ה-3 בספטמבר. רסמוס הוילונד לא הצליח להשפיע בהתקפה, כשדווקא סקוט מקטומיניי כבש שער מוקדם שנפסל לאחר בדיקת VAR ארוכה. אנדרה אונאנה מנע מפולהאם לכבוש במחצית השנייה, ובתוספת כאמור הגיע הרגע של הקפטן.

פולהאם סופרת כבר 18 משחקים רצופים ללא ניצחון על השדים האדומים, במהלכם סיימה רק בשתי תוצאות תיקו והפסידה כמובן בכל השאר.

ברונו פרננדש שחקן מנצ'סטר יונייטד כובש לרשת פולהאם
הרגע שעשה את ההבדל. ברונו פרננדש כובש | רויטרס

מהלך המשחק

דקה 2: מגווייר נפגע בראשו מהכתף של רודריגו מוניז ויונייטד התכוננה לחילוף מוקדם עם וראן שכבר התחמם, אבל הבלם האנגלי קיבל טיפול ושב לשחק.

דקה 8: מנצ'סטר יונייטד כבר חגגה אחרי כדור חופשי שבסיומו גרנאצ'ו העביר רוחב ומקטומיניי כבש מקרוב, אבל השופט ברוקס נקרא למוניטור אחרי בדיקת VAR ממושכת והחליט לפסול את השער בגלל נבדל של מגווייר שלטענת השופט השפיע על המהלך.

דקה 33: פרננדש סובב מקצה הרחבה, לנו זינק וקלט ללא בעיות.

דקה 45+1: וויליאן הטעה בקלות את אנטוני בצד שמאל וסובב בימין לפינה הרחוקה, אך רק ליד הקורה.

דקה 61: שתי הצלות תוך דקה של אונאנה, שעצר בעיטה חזקה של ווילסון ביד אחת ואז הדף לקרן גם ניסיון של פלהיניה למרכז השער.

דקה 83: פרננדש בעט כדור חופשי מסוכן מ-25 מטרים, לנו השתטח והדף היטב.

דקה 84: התקפה מהירה של יונייטד מצד שמאל כמעט הובילה לשער, אבל חצי המספרת של מרסיאל המחליף חלפה ליד הקורה אחרי הכנה טובה של דאלוט.

דקה 90+1: גול! אחרי סדרת טעויות מביכה בהגנת פולהאם, הכדור חזר לפרננדש שהטעה שני שחקנים ובעט מ-15 מטרים כדור מדויק אל הרשת. לנו רק נגע, אך לא מנע 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

סקוט מקטומיניי שחקן מנצ'סטר יונייטד כובש לרשת פולהאם
סקוט מקטומיניי שחקן מנצ'סטר יונייטד כובש לרשת פולהאם | רויטרס

משחקי המחזור ה-11 בפרמיירליג בימים ראשון ושני:

נוטינגהאם פורסט – אסטון וילה לוטון – ליברפול טוטנהאם – צ'לסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי