טן האח שבר שיא מועדון, אך עדיין סופג ביקורת: "כדורגל מרדים"

play
אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד עם ברונו פרננדש, מרכוס רשפורד | רויטרס
צפו: לינדלוף הרעיד את הרשת, מנצ'סטר יונייטד התאוששה עם ניצחון על לוטון 05:59

ההולנדי הפך למאמן שהגיע הכי מהר ל-50 ניצחונות במנצ'סטר יונייטד, האוהדים עדיין לא מרוצים מהיכולת. מגווייר זכה לגיבוי ממנו: "הוא משחק טוב מאוד ויצר תחרות על העמדה עם וראן"

(גודל טקסט)

העונה ההפכפכה של מנצ'סטר יונייטד ממשיכה להוכיח את עצמה גם מבחינת תוצאות וגם מבחינת יכולת על הדשא. הערב (שבת) השדים האדומים ניצחו 0:1 את לוטון טאון משער ניצחון של ויקטור לינדלוף, אבל שוב היה נראה שהקבוצה של אריק טן האח, אחד השמות הבכירים לאבד את משרתו העונה באנגליה, לא מחוברת מספיק עם תצוגה לא מספיק טובה מול העולה החדשה. לשמחת יושבי האולד טראפורד ובניגוד למשחקים האחרונים בדרבי של מנצ'סטר, המשחק מול ניוקאסל והדרמה אצל פ.צ. קופנהאגן, הפעם הם יכולים לשמוח על עלייה למקום השישי בטבלה.

זה היה המפגש הראשון בין יונייטד ללוטון מאז אפריל 1992, ואחרי התיקו ההירואי מול ליברפול, העולה החדשה קיוותה להוציא לפחות נקודה גם ממנצ'סטר, אך ללא הועיל. כובש שער הניצחון, לינדלוף, הודה כי היכולת של הקבוצה עדיין לא בשיאה, אך הוא מרוצה מהתוצאה: "אני חושב ששיחקנו טוב במחצית הראשונה ואחרי שכבשנו, הרמה שלנו ירדה. זה מה שצריך לשפר. חשוב להשיג את התוצאות, צריכים להישאר מאוחדים בתקווה לשחק טוב יותר בניצחונות שיבואו".

מאמן מנצ'סטר יונייטד אריק טן האח
למרות הניצחון, עדיין על המוקד. טן האח | רויטרס

המאמן ההולנדי, שנמצא גבוה בסוכנויות ההימורים באנגליה להיות המפוטר הבא בפרמיירליג, הוכיח שוב שלמרות שהיכולת של הקבוצה שלו לא מרשימה, הוא עדיין מצליח לספק את התוצאות עם הניצחון ה-50 על הקווים במועדון. למעשה, הוא הפך למאמן שהגיע הכי מהר ל-50 ניצחונות בתור מאמן מנצ'סטר יונייטד כשעשה זאת ב-78 משחקים בלבד. לצערו, זה עדיין לא מתקרב לציפיות של ראשי המועדון ואוהדי הקבוצה שהגיבו ברשתות החברתיות: "9 הפסדים ב-17 משחקים, אבל אל תדאגו – טן האח המאמן שהגיע הכי מהר ל-50 ניצחונות במועדון. משחקים כדורגל מרדים".

טן האח התייחס להחלטה לשחק עם הארי מגווייר המושמץ במקום רפאל וראן, כשהבלם האנגלי קיבל בסופו של דבר את פרס השחקן המצטיין של המשחק: "מגווייר לא שיחק הרבה בעונה שעברה והייתי מרוצה מההופעות של וראן. נכון לעכשיו, מגווייר משחק טוב מאוד ויצר תחרות על העמדה". במשחק הבא של הקבוצה נגד אברטון, ההולנדי לא יעמוד על הקווים אחרי שספג בניצחון על לוטון את הצהוב השלישי שלו העונה.

הארי מגווייר מנצ'סטר יונייטד
זוכה לגיבוי מההולנדי. מגווייר | רויטרס

הקפטן לשעבר של השדים האדומים הוסיף על ההופעה של הקבוצה: "כל משחק שאתה משחק במדי מנצ'סטר יונייטד הוא במטרה לנצח. אנחנו רוצים לשחק כדורגל מדהים, להבקיע שערים ולהלהיב את הקהל, אבל לפעמים יש משחקים שקשה לעשות את זה בהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי