בתום דרמה ענקית: צ'לסי ומנצ'סטר סיטי נפרדו ב-4:4 מטורף

play
ג'ק גריליש, ראחים סטרלינג | Matthew Ashton - AMA / Contributor
צפו בתקציר המטורף של השנה: 4:4 מופרע בין צ'לסי למנצ'סטר סיטי 05:58

הולאנד (25 בפנדל ו-47), אקנג'י (45+1) ורודרי (86) כבשו לאלופה ששמרה על פער נקודה מליברפול וארסנל, סילבה (29), סטרלינג (37), ג'קסון (67) ופאלמר (90+5 בפנדל) לבלוז

(גודל טקסט)

מאז ההפסד 1:0 לארסנל, יצאה אלופת אירופה לסדרה של חמישה ניצחונות רצופים והיא שוב נראית בלתי עצירה. הערב (ראשון) היא פגשה את מי שניצחה אותה בפעם האחרונה בגמר ליגת האלופות ב-2021, צ'לסי, שקיוותה להמשיך את התנופה מה-1:4 על טוטנהאם ולהנחיל הפסד גם למנצ'סטר סיטי, אך זה הסתיים ב-4:4 מטורף.

מאוריסיו פוצ'טינו ערך שינוי אחד מהניצחון על התרנגולים כשמארק קוקורייה החליף את ליוואי קולוויל, כשמנגד ז'רמי דוקו המשיך ב-11 של פפ גווארדיולה. המשחק נפתח בקצב מהיר כשבדקה ה-25 תפיסה של המגן השמאלי בכחול בארלינג הולאנד סידרה לנורבגי פנדל ואת השער ה-12 שלו העונה בפרמיירליג. כעבור 4 דקות טיאגו סילבה השווה עבור הבלוז שמצאו את המהפך בדקה ה-37 אחרי מסירת רוחב של ריס ג'יימס לראחים סטרלינג שהמשיך את הכושר הטוב עם 1:2. לפני הירידה למחצית, מנואל אקנג'י (45+1) נגח את השוויון ב-2:2 מלהיב בהפסקה.

שתי דקות לתוך המחצית השנייה, פיל פודן סידר את השני של הולאנד והמהפך של האלופה (47), וכעבור 20 דקות ניקולאס ג'קסון כבש את שערו הרביעי בשני המשחקים האחרונים עם ה-3:3 של צ'לסי. רודרי, שכבש את שער הניצחון הדרמטי נגד שפילד יונייטד העונה, הכניע את סאנצ'ס (86) בבעיטה מחוץ לרחבה שפגעה בטיאגו סילבה בדרך לרשת. קול פאלמר (90+5) כבש מול האקסית את השוויון בתוספת הזמן מהנקודה הלבנה אחרי הכשלה של רובן דיאס על ארמנדו ברויה בחלוקת נקודות דרמטית שהשאירה את הפער בפסגה על נקודה מליברפול וארסנל.

טיאגו סילבה צ'לסי לצד ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי
טיאגו סילבה צ'לסי לצד ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי | אימג'בנק GettyImages

מהלך המשחק

דקה 16: כדור קרן של חוליאן אלברס מצא את הראש של יושקו גברדיול שהיה פנוי ברחבה, רוברט סאנצ'ס לא התקשה ותפס את הנגיחה של הקרואטי.

דקה 18: הרחקה לא מספיק טובה של מנואל אקנג'י הגיעה לקונור גלאגר שהמתין על סף הרחבה ובעט כדור קופץ שמצא את הידיים של אדרסון המוכן.

דקה 25: גול! מנצ'סטר סיטי ביתרון 0:1 על צ'לסי! אחרי בדיקה ארוכה של מערכת ה-VAR, נקבע כי מארק קוקורייה תפס את ארלינג הואלנד ברחבה. הנורבגי ניגש לנקודה הלבנה והכניע את סאנצ'ס עם שערו ה-12 העונה.

דקה 28: כדור חופשי אדיר של ריס ג'יימס נעצר על ידי אדרסון שהתעופף והדף לקרן.

דקה 29: גול! צ'לסי השוותה ל-1:1! טיאגו סילבה נהנה מכדור קרן מדויק של גלאגר, והברזילאי נגח לפינה הרחוקה בדרך לשוויון.

ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי כובש מול רוברט סאנצ'ס צ'לסי
שער 12 העונה. הולאנד | רויטרס
טיאגו סילבה צ'לסי
שוויון מהיר. סילבה | רויטרס

דקה 32: פעולה נהדרת של פיל פודן על הקו הסתיימה בהרמה לרחבה, הולאנד המתין בפינה הרחוקה, אך החמיץ מקרוב ובעט רק לרשת החיצונית.

דקה 34: הקצב המהיר המשיך – הפעם רודרי אחראי על מסירת העומק לפודן שחתך לאמצע ובעט כדור מסובב שפספס במעט את המסגרת של סאנצ'ס.

דקה 37: גול! צ'לסי הפכה ל-1:2 על מנצ'סטר סיטי! פעולת הכנה נהדרת של ג'יימס על קו ימין שחדר לרחבה של אדרסון, העביר מסירת רוחב לראחים סטרלינג שנותר לו רק לגלגל לרשת של האקסית.

דקה 42: הולאנד חדר לרחבה של סאנצ'ס ובעט כדור חד ושטוח לצד שמאל, אך השוער ספרדי ירד נהדר והציל את צ'לסי מספיגת השוויון.

דקה 45+1: גול! מנצ'סטר סיטי השוותה ל-2:2! כדור קרן מצד שמאל מצא את הראש של אקנג'י שנגח בעוצמה לרשת של צ'לסי.

ראחים סטרלינג צ'לסי
מהפך. סטרלינג | אימג'בנק GettyImages
מנואל אקנג'י מנצ'סטר סיטי
הקצב האדיר נמשך עם שוויון נוסף. אקנג'י | רויטרס

דקה 47: גול! מהפך נוסף ו-2:3 למנצ'סטר סיטי! מסירת רוחב של פודן מצאה את הולאנד שגלש קדימה ומקרוב השלים צמד.

דקה 58: פריצה מהירה של ז'רמי דוקו אל עבר רחבת צ'לסי הסתיימה בבעיטה של הבלגי הצעיר לידיים של סאנצ'ס.

דקה 60: פאלמר הגיע להזדמנות הטובה ביותר של צ'לסי להשוות, אבל אקס סיטי בעט חלש ואדרסון עצר בקלות.

דקה 67: גול! צ'לסי השוותה ל-3:3! בעיטה של גלאגר נהדפה לא מספיק טוב על ידי אדרסון, ניקולאס ג'קסון הגיע הראשון לכדור החוזר והכניע בקלות את הברזילאי.

פיל פודן חוגג עם ארלינג הולאנד מנצ'סטר סיטי
המבשל וכובש הצמד. פודן והולאנד | רויטרס
ניקולאס ג'קסון צ'לסי
שער רביעי בשני המשחקים האחרונים. ג'קסון | אימג'בנק GettyImages

דקה 75: החמצה ענקית למאלו גוסטו – המגן הצרפתי שעלה מהספסל קיבל מסירה מסטרלינג ששמה אותו באחד על אחד מול אדרסון, אבל גוסטו בעט לשמיים ופספס הזדמנות להפוך פעם נוספת.

דקה 86: גול! 3:4 למנצ'סטר סיטי! המשחק המטורף המשיך עם מבול השערים כשהפעם רודרי חתום, אולי, על שער הניצחון עם בעיטה מחוץ לרחבה שפגעה בטיאגו סילבה ונכנסה לרשת של סאנצ'ס.

דקה 90+5: גול! צ'לסי השוותה ל-4:4 בתוספת הזמן! ארמנדו ברויה הוכשל על ידי רובן דיאס ברחבה, קול פאלמר ניגש לבעוט והשווה מול האקסית במשחק העונה עד כה באנגליה.

רודרי שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער
רודרי שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער | רויטרס
קול פאלמר צ'לסי
שוויון דרמטי מול האקסית. פאלמר | אימג'בנק GettyImages

לאחר המשחקים תצא הפרמיירליג לפגרת הנבחרות ותשוב ב-25 בנובמבר, עם הקרב הגדול בין מנצ'סטר סיטי וליברפול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי