ברנרדו סילבה ישכנע אותו? "אבהיר לו שעדיף לו לחתום בסיטי ולא ביונייטד"

play
שחקן מנצ'סטר סיטי, ברנרדו סילבה. גמר ליגת האלופות 2023 | רויטרס
צפו: מנצ'סטר יונייטד ניצחה את פולהאם משער דרמטי ומוזר של ברונו פרננדש 05:58

מנצ'סטר יונייטד צפתה מקרוב מספר פעמים בילד הפלא החדש של בנפיקה, ז'ואאו נבש, אך סעיף השחרור הגבוה עלול להרתיע אותה. כוכב סיטי הבהיר כי יפעל בנושא, ברונו פרננדש: "שחקן בעל עתיד מזהיר"

(גודל טקסט)

ז'ואאו נבש בן ה-19 נמצא חזק על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד, אך על פי העיתונאי האיטלקי פבריציו רומאנו, בנפיקה ליסבון לא מתכוונת לנהל משא ומתן על מכירתו בחודש ינואר. אם השדים האדומים בכל זאת ירצו לצרפו, הם יצטרכו להפעיל את סעיף השחרור שעומד על 120 מיליון יורו.

הקשר כבר נחשב ל"דבר הגדול הבא", כך שזה לא יהיה מופרך אם תגיע קבוצה שתהיה מוכנה להפעיל את הסעיף הגבוה, אולם באנגליה טוענים שמנצ'סטר יונייטד תתקשה לרכוש אותו במחיר הזה בחלון הקרוב, לאור העובדה שבקיץ החולף היא בחרה לצרף שחקנים בהשאלה ולא בהעברה.

כזכור, שחקן נוסף שהחזיק בסעיף שחרור זהה ובסופו של דבר הגיע מבנפיקה לפרמיירליג הוא אנסו פרננדס, כוכב נבחרת ארגנטינה, שנמכר לצ'לסי תמורת 120 מיליון יורו.

ברנרדו סילבה התייחס לכך שהיריבה העירונית כבר שלחה סקאוטים: "אם תהיה אפשרות, אבהיר לו שעדיף לו להצטרף לסיטי ולא ליונייטד". גם ברונו פרננדש התייחס לבן ארצו והבהיר כי הוא "שחקן בעל עתיד מזהיר" וכי ישמח שיחבור אליו באולד טראפורד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי