ניוקאסל התאוששה על חשבון צ'לסי, ברייטון עצרה את הרצף השלילי

play
אלכסנדר איסק חוגג יחד עם מיגל אלמירון ניוקאסל | GettyImages
צפו: ג'יימס הורחק וסילבה טעה, ניוקאסל פירקה 1:4 את צ'לסי 02:53

איסק (13), לאסלס (60), ג'ואלינטון (61) וגורדון (83) העניקו 1:4 לקבוצה של האו. סטרלינג (23) צימק בכדור חופשי, ג'יימס (73) הורחק. הקבוצה של דה זרבי השיגה 2:3 אצל נוטינגהאם פורסט אחרי 6 משחקים ללא ניצחון

קבוצות: צ'לסי ברייטון
(גודל טקסט)

המחזור ה-13 בפרמיירליג נפתח עם ה-1:1 בין מנצ'סטר סיטי לליברפול, ובהמשך הערב (שבת) ניוקאסל גברה 1:4 על צ'לסי, ברייטון עצרה את הרצף השלילי עם 2:3 דרמטי על נוטינגהאם פורסט ובורנמות' המשיכה לחגוג עם 0:3 על שפילד יונייטד. הערב יסתיים עם המשחק בין ברנטפורד לארסנל שתוכל לעלות לפסגת הטבלה.

ג'ואלינטון ניוקאסל
חגיגה בשחור ולבן. ג'ואלינטון | GettyImages

ניוקאסל – צ'לסי 1:4

הפציעות הרבות ולוח המשחקים הצפוף הובילו לקריסה של המגפייז בשני משחקיהם האחרונים, כאשר הפסידו 2:0 בורטמונד בליגת האלופות ולאחר מכן באותה התוצאה בבורנמות' שחגגה על חשבונם את ניצחונה השני העונה. בפגרת הנבחרות הצליחו בניוקאסל לאושש מספר שחקני מפתח, ביניהם אלכסנדר איסק ומיגל אלמירון, אך גם בהיעדרותם של שחקנים רבים, הקבוצה של אדי האו הצליחה לחזור לעניינים עם ניצחון חשוב על צ'לסי. הבלוז הגיעו אחרי 4:4 מטורף עם מנצ'סטר סיטי, וללא מאוריסיו פוצ'טינו על הקווים בעקבות הרחקה שלו בתום המשחק ההוא. המגפייז ניצלו זאת לעלות ליתרון משער של אלכסנדר איסק, כשלואיס מיילי בן ה-17 בישל לשבדי את הראשון בדקה ה-13. השוויון הגיע כעבור 10 דקות כשראחים סטרלינג (23) המשיך בכושר הנפלא שלו עם כדור חופשי מושלם. ג'מאל לאסלס החזיר את היתרון לקבוצה הביתית בנגיחה קלה (60) וג'ואלינטון הוסיף תוך דקה את השלישי של ניוקאסל אחרי טעות קשה של טיאגו סילבה. ריס ג'יימס ראה כרטיס צהוב שני בדקה ה-73 והשאיר את חבריו ב-10 שחקנים עד הסיום. אנתוני גורדון ניצל זאת והוסיף את הרביעי (83) בהצגה ענקית של ניוקאסל.

ז'ואאו פדרו ברייטון
עצרו את הרצף עם ניצחון. פדרו | אימג'בנק GettyImages

נוטינגהאם פורסט – ברייטון 3:2

6 משחקים רצופים ללא ניצחון בפרמיירליג הגיעו לקיצם עבור הקבוצה של רוברטו דה זרבי עם ניצחון חוץ יקר. ברייטו הפכה לקבוצה הראשונה מאז מנצ'סטר יונייטד ב-1959/60 לכבוש ולספוג ב-17 משחקים רצופים בליגה האנגלית הבכירה, אחרי שאנתוני אלנגה כבש תוך 3 דקות ואוון פרגוסון השווה בדקה ה-26. ז'ואאו פדרו הפך בתוספת הזמן של המחצית הראשונה (45+4) והשלים צמד מהנקודה הלבנה (58). לואיס דאנק סיבך את ברייטון עם כרטיס אדום בדקה ה-73 ומורגן גיבס ווייט צימק בפנדל (76) במה שלא הספיק למארחת.

מרכוס טברנייר בורנמות'
ממשיכים לנצח. טברנייר | אימג'בנק GettyImages

שפילד יונייטד – בורנמות' 3:1

הניצחון היוקרתי על ניוקאסל במחזור הקודם הביא הרבה אוויר לנשימה עבור הדובדבנים, כשבמשחק מול אחת מנמושות הליגה היא הסתדרה בקלות יתר. מרכוס טברנייר (12 ו-51) כבש צמד וג'סטין קלייברט הפך לשחקן השני אי פעם לכבוש שער בכל אחת מ-5 הליגות הבכירות באירופה, אחרי שסטפן יובטיץ' עשה זאת לפניו, עם שער בתוספת הזמן של המחצית הראשונה (45+3) ופתיחה של פער 5 נקודות מהקו האדום. אוליבר מקברני (90+7) רק צימק עבור שפילד.

תוצאות נוספות:

ברנלי – ווסטהאם 2:1 לברנלי: ג'יי רודריגס (49 בפנדל). לווסטהאם: דיבין מובאמה (87), תומאס סוצ'ק (90+1)

לוטון – קריסטל פאלאס 1:2 ללוטון: טדן מנגי (72), ג'ייקוב בראון (84). לקריסטל פאלאס: מייקל אוליסה (75)

המחזור ה-13 בפרמיירליג יימשך ביום ראשון כאשר טוטנהאם תארח את אסטון וילה ואברטון את מנצ'סטר יונייטד. ביום שני בערב פולהאם תארח את וולבס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי