מוליכה חדשה: ארסנל עלתה לפסגה אחרי 0:1 על ברנטפורד

play
קאי האברץ ארסנל | רויטרס
צפו: האברץ כבש בדקה ה-89 והעניק לארסנל את המקום הראשון 02:05

האברץ (89) כבש שער דרמטי והעניק לתותחנים ניצחון יקר ואת המקום הראשון בפרמיירליג על חשבון מנצ'סטר סיטי

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ה-1:1 בין מנצ'סטר סיטי לליברפול שם את ארסנל בעמדה נדירה עבורה – הזדמנות לעקוף את הטרבליסטית בטבלה ולעלות למקום הראשון בפרמיירליג. הערב (שבת) התותחנים קיוו לעשות זאת במשחק חוץ אצל ברנטפורד וכבר היו בדרך לבעוט בדלי, אבל שער מאוחר של קאי האברץ בדקה ה-89 העניק 0:1 על ברנטפורד ואת פסגת הטבלה.

מיקל ארטטה בהחלט עלה לדשא באצטדיון "קומיוניטי" במטרה להשיג את 3 הנקודות כשמלבד גבריאל ז'סוס ששב להרכב, גם לאנדרו טרוסאר, בוקאיו סאקה וגבריאל מרטינלי פתחו ב-11 ההתקפי. דווקא המארחת הייתה הקרובה לכבוש בדקות הראשונות אחרי שארון רמסדייל, שפתח במקום דויד ראיה המושאל מברנטפורד ולא יכול לשחק, כמעט סידר לבריאן אמבומו את היתרון אחרי שגיאה קשה ברחבה, אבל לשמחתו של האנגלי, דקלן רייס המתין על הקו והרחיק ברגע האחרון. ארסנל כבר חגגה את השער המיוחל בדקה ה-42 כשטרוסאר ניצל הדיפה רעה של פלקן ונגח פנימה מקרוב, אבל הבלגי היה בנבדל בעת הנגיחה הראשונה של ז'סוס והתוצאה נותרה מאופסת.

גם לחץ במחצית השנייה ושליטה כמעט מלאה של התותחנים לא הספיקו, בעוד ניל מופיי היה קרוב לכבוש עבור המארחים עם הצלה גדולה של רמסדייל. ארטטה העלה מהספסל את האברץ שהחזיר לו בענק בדקה ה-89 עם נגיחה בין הרגליים של פלקן והתותחנים עלו על חשבון האלופה למקום הראשון בטבלת הפרמיירליג.

קאי האברץ ארסנל
איש השעה. האברץ | רויטרס

מהלך המשחק

דקה 13: טעות עצומה של רמסדייל כמעט עלתה לארסנל בשער – השוער שגה בענק בתוך הרחבה, אמבומו לא ניצל זאת כשרייס הרחיק מהקו בהצלה מרהיבה.

דקה 25: ארסנל סוף סוף עם איום לכיוון השער כשזינצ'נקו מצא את טרוסאר ברחבה, אבל הבלגי נגח מעל המסגרת.

דקה 31: כדור קרן של התותחנים מצא רק את הרשת החיצונית של ברנטפורד כשגבריאל נגח ופספס את המסגרת של פלקן.

דקה 40: מרטינלי סידר לז'סוס מצב על סף הרחבה של המארחת, הבעיטה של הברזילאי פגעה בהגנת ברנטפורד ופלקן הדף לקרן.

דקה 42: ארסנל כבר חגגה יתרון של טרוסאר עם נגיחה מקרוב אחרי הדיפה רעה של פלקן, אבל ב-VAR קבעו כי הבלגי היה בנבדל בעת הנגיחה של ז'סוס קודם לכן.

לאנדרו טרוסאר ארסנל
חגג מוקדם מדי. טרוסאר | רויטרס

דקה 52: חור בהגנת התותחנים כמעט סידר לאמבומו את שער היתרון היקר, הבעיטה של הצרפתי הלכה רק לרשת החיצונית של רמסדייל.

דקה 77: הזדמנות ענקית לברנטפורד להפתיע – הרמה לכיוון הרחבה של רמסדייל הגיעה לראש של מופיי שנגח טוב, השוער האנגלי הציל את ארסנל מספיגה.

דקה 89: גול! 0:1 לארסנל! סאקה מצא בפינה הרחוקה את האברץ בהרמה נהדרת והגרמני מקרוב נגח בין הרגליים של פלקן לרשת.

המחזור ה-13 בפרמיירליג יימשך ביום ראשון כאשר טוטנהאם תארח את אסטון וילה ואברטון את מנצ'סטר יונייטד. ביום שני בערב פולהאם תארח את וולבס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי