אברטון זוכה לתמיכה, שלט הונף מעל האתיחאד: "פרמיירליג = שחיתות"

play
שלט של אוהדי אברטון מעל מנצ'סטר | רויטרס
צפו: ליברפול עצרה את מנצ'סטר סיטי עם 1:1 בחוץ, הולאנד שוב כבש

הקבוצה של שון דייץ' מתרכזת במשחק מול מנצ'סטר יונייטד (18:30, ספורט1), אך נהנית ממאבק נגד הליגה האנגלית על עונש הפחתת הנקודות: "כולם בהלם, נחזור חזקים יותר"

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)

הורדת 10 הנקודות של אברטון אחרי הפרה של כללי הפרמיירליג ועבירות כלכליות נוספות, פגעו אנושות במאבק ההישרדות של הקבוצה של שון דייץ' בפרמיירליג. פתיחת העונה החלשה קיבלה תפנית עם יכול טובה יותר ועלייה למקום ה-14 בטבלה. המאבק של אברטון, שעוד תערער על ההחלטה ואף צפויה לעמוד בפני עונש של הורדת 9 נקודות נוספות בעקבות תביעה של ברנלי, לידס ולסטר, הביא לאוהדי פרמיירליג רבים, ולאו דווקא של הטופיז, לתמוך בקבוצה של דייץ'.

המחאה החלה עם הפגנות של אוהדי הקבוצה ואוהדים אחרים מחוץ למשרדי ההתאחדות האנגלית והפרמיירליג, כשגם במשחקים של ליגות המשנה הפגינו נגד ההחלטה להפחית את הנקודות לקבוצה. השיא הגיע אתמול (שבת) במשחק הצמרת בין מנצ'סטר סיטי לליברפול, כשמטוס עם שלט שרשום עליו: "פרמיירליג = שחיתות", טס מעל אצטדיונה הביתי של הטרבליסטית בהפגנתיות נגד העובדה כי האלופה וצ'לסי לא עמדו לדין על עבירות כלכליות חמורות בהרבה.

שון דייץ' מאמן אברטון
בדרך הבטוחה לצ'מפיונשיפ? דייץ' | אימג'בנק GettyImages

אברטון תפגוש הערב (18:30, ספורט1) את מנצ'סטר יונייטד, ולקראת המשחק הראשון מאז הפחתת הנקודות, התבטא מאמן הקבוצה: "הייתי בשוק מוחלט מההחלטה, כולם מסביב לעולם היו בהלם. זה לא משנה את הפוקוס שלנו מהמשחקים הקרובים, אבל נצטרך לעשות את העבודה גם על הדשא וגם בניסיון לערער על ההחלטה".

ג'ק הריסון, קשר הקבוצה, הוסיף: "אני לא חושב שזה מגיע למועדון שלנו. ציפינו לזה, אבל אני מאמין שהערעור יתקבל. נצטרך להתייחס מעתה ואילך בצורה שיש לנו פחות 10 נקודות וזה ישים את כולנו במצב מנטלי טוב יותר. נחזור חזקים יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי