כולל שער העונה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:3 את אברטון

play
אלחנדרו גרנאצ'ו מנצ'סטר יונייטד | GettyImages
צפו: מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:3 את אברטון, גרנאצ'ו הבקיע שער נדיר 02:21

גרנאצ'ו (3) כבש במספרת מדהימה, רשפורד (56) הכפיל מהנקודה הלבנה ומרסיאל (75) חתם בדרך למקום השישי בטבלה

(גודל טקסט)

עונש הפחתת 10 הנקודות הכניס הרבה מוטיבציה אצל אברטון להוכיח שהיכולת הטובה במשחקים האחרונים לא היה מקרי. עם 4 נקודות בלבד ומתחת לקו האדום, יהיה קשה לקבוצה של שון דייץ' לחמוק ממאבקי הירידה, והערב (ראשון) היא קיבלה לכך הוכחה עם הפסד 3:0 למנצ'סטר יונייטד שלאו דווקא הייתה טובה יותר לאורך רוב המשחק, אך הרבה יותר יעילה ובמיוחד נהנתה משער העונה של אלחנדרו גרנאצ'ו.

הארגנטינאי הצעיר פתח אצל אריק טן האח, שישב ביציע בעקבות הרחקה, ויחד עם קובי מאינו בן ה-18 ולוק שואו ששב מפציעה של כשלושה חודשים, סיפק בדקה השלישית מספרת מדהימה שמצאה את החיבורים של ג'ורדן פיקפורד. הטופיז ניסו לשוב לעניינים ולחצו על השער של אנדרה אונאנה שהציג יכולת טובה עם הצלות מרשימות. בדקה ה-56 מרכוס רשפורד הכפיל את היתרון מהנקודה הלבנה אחרי הכשלה של אשלי יאנג, אקס השדים האדומים, על אנתוני מרסיאל, והצרפתי השלים בעצמו את השלישי (75) עם עלייה למקום השישי בטבלה, מרחק 2 נקודות בלבד מטוטנהאם החמישית.

באברטון יקוו לצאת לדרך חדשה, בתקווה שהקבוצה לא תקבל עונש הפחתת נקודות נוסף שעשוי להיות, ועם מחאת האוהדים שהושמעה היטב ביציעים עם שלטים נגד הפרמיירליג, להיחלץ מהתחתית.

מחאת אוהדי אברטון נגד הפרמיירליג
אוהדי אברטון במחאה נגד הפרמיירליג על הפחתת הנקודות | אימג'בנק GettyImages

מהלך המשחק

דקה 3: גול! 0:1 למנצ'סטר יונייטד! אלחנדרו גרנאצ'ו עם שער העונה, לפחות עד עכשיו בפרמיירליג ואולי באירופה – מרכוס רשפורד עם מסירת העומק לדיוגו דאלוט שהרים לקצה השני של רחבת אברטון והארגנטינאי התעופף ובמספרת מדהימה בעט לחיבורים של ג'ורדן פיקפורד את היתרון של השדים האדומים.

דקה 10: מסירת עומק של אשלי יאנג מצאה את דומיניק קלברט לואין שדהר אל עבר הרחבה של אנדרה אונאנה, חתך לכיוון האמצע ובעט כדור שטוח שהשוער הקמרוני תפס בקלות.

דקה 13: לוק שואו ששב ישר להרכב אחרי היעדרות של כשלושה חודשים, זכה למסירה נהדרת של ברונו פרננדש מהקרן, אך המגן השמאלי בעט מהאוויר מעל המסגרת של פיקפורד.

אלחנדרו גרנאצ'ו מנצ'סטר יונייטד
שער העונה. גרנאצ'ו | אימג'בנק GettyImages

דקה 32: מסירה ארוכה של ג'יימס טרקובסקי הגיעה לקלברט לואין שנעזר במגווייר ששגה ברחבה, אבל הבעיטה של החלוץ נעצרה אצל אונאנה. דווייט מקניל היה על הכדור החוזר, אך קובי מאינו הצעיר הציל מהקו.

דקה 33: עוד מהלך התקפי נהדר של אברטון, הפעם דרך כנף ימין עם מקניל שהעביר לעבדולאי דוקורה, אך הקשר בעט שטוח רק ליד הקורה של יונייטד.

דקה 40: שוב יאנג ניהל ההתקפה מכנף ימין והרים את הכדור לרחבה לראש של קלברט לואין, החלוץ האנגלי נגח מעל המסגרת של אונאנה.

קובי מאינו מנצ'סטר יונייטד מול דווייט מקניל אברטון
הצלה ענקית של הקשר הצעיר. מאינו מונע ממקניל לכבוש | רויטרס

דקה 56: גול! 0:2 למנצ'סטר יונייטד! יאנג הכשיל את אנתוני מרסיאל ברחבה,השופט הוציא לחלוץ הצרפתי כרטיס צהוב על התחזות, אבל שופטי ה-VAR קראו לו לצפות שוב במהלך. אחרי צפייה במסך, הוא קבע כי ליונייטד הגיע פנדל אותו תרגם מרכוס רשפורד לשער מהנקודה הלבנה.

דקה 57: כמעט אברטון הצליחה לחזור למשחק עם בעיטה מסובבת של אידריסה גיי מחוץ לרחבה, אונאנה התעופף והדף לקרן.

דקה 71: הזדמנות נהדרת לגרנאצ'ו להעלות את מאזנו במשחק לצמד – ויקטור לינדלוף מצא את רשפורד במסירת עומק גדולה, האנגלי העביר רוחב לארגנטינאי שמקרוב בעט רק לרשת החיצונית של פיקפורד.

מרכוס רשפורד מנצ'סטר יונייטד כובש פנדל
דייק מהנקודה הלבנה והכפיל את היתרון. רשפורד | רויטרס

דקה 75: גול! 0:3 למנצ'סטר יונייטד! פקונדו פליסטרי העביר מצד ימין את ההתקפה לכיוון פרננדש והפורטוגלי המשיך במסירת עומק נהדרת למרסיאל שהקפיץ מעל פיקפורד בדרך לשלישי.

דקה 77: פריצה גדולה של מיקולנקו הסתיימה בבעיטה למשקוף של אונאנה, מצב גדול של אברטון לצמצם את התוצאה.

דקה 90+4: כמעט הריסון הצליח לצמק עם כדור מפתיע שהגיע אליו בתוך בלאגן ברחבה של יונייטד, אונאנה הדף ולינדלוף הרחיק מהקו.

אנתוני מרסיאל מנצ'סטר יונייטד
המשיך את החגיגה. מרסיאל | רויטרס

המחזור ה-13 בפרמיירליג יינעל מחר (שני) עם המשחק בין פולהאם לוולבס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי