ישנו לה את העונה? ארבעת השחקנים שמנצ'סטר יונייטד תנסה לצרף בינואר

play
קאסמירו, קשר מנצ'סטר יונייטד | רויטרס
צפו: מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:3 את אברטון, גרנאצ'ו הבקיע שער נדיר 02:21

אחרי שאיבדו יתרון וסיימו ב-3:3 מאכזב שקירב אותם להדחה מליגת האלופות, השדים האדומים מסתכלים אל עבר חלון ההעברות ומבינים כי יצטרכו למכור שחקנים בשביל לרכוש אחרים. המועמדים בפנים

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד המאכזבת נותרה במקום האחרון בבית אחרי שאיבדה יתרון, סיימה ב-3:3 מול גלאטסראיי והתקרבה להדחה מליגת האלופות. כעת השדיים לא תלויים בעצמם, כאשר במחזור האחרון הם יהיו חייבים לנצח את באיירן מינכן ולקוות לתיקו במשחק בין קופנהאגן לטורקים.

לאור פתיחת העונה החלשה בליגה ובליגת האלופות, המאמן אריק טן האח סימן ארבעה שחקני רכש לקראת חלון העברות של חודש ינואר. על פי "הגרדיאן", יונייטד מעוניינת לצרף את ז'אן קלייר טודיבו מניס, אנטוניו סילבה מבנפיקה ליסבון, יוסוף פופאנה ממונאקו וטימו ורנר מלייפציג.

במועדון מבינים כי טן האח זקוק נואשות לחיזוק, אך צירוף ארבעתם לא יהיה פשוט מבחינה כלכלית והקבוצה תצטרך למכור שחקנים ולהכניס כסף בשביל לרכוש אחרים.

כפי שנכתב, יונייטד תנסה להיפטר מלא מעט שחקנים במהלך שני החלונות הקרובים, כולל שמות בכירים שלא סיפקו את הסחורה ורשאיים לעזוב במקרה שתתקבל הצעה.

ברונו פרננדש, מנצ'סטר יונייטד | רויטרס

ברונו פרננדש אמר בסיום המשחק בטורקיה ש"הובלנו פעמיים והיו לנו יותר מדי הזדמנויות לכבוש שער נוסף. אבל לא היינו מספיק קטלניים. לפעמים צריך למצוא חבר לקבוצה אחר כשהוא פנוי, ולא לקחת הכל על עצמך. אנחנו צריכים לחשוב קודם כל על הקבוצה ואחר כך על עצמנו. מה שעשינו בליגת האלופות לא מספיק. עלינו לשלוט במשחקים טוב יותר; זה לא המשחק הראשון ככה. אנחנו צריכים להיות חכמים יותר ולנהל את המשחקים טוב יותר".

טן האח סיכם: "ברור שאני מאוכזב, כי היינו צריכים לנהל נכון יותר את המשחק, אבל למדנו מזה. כי הקבוצה הזאת בהתפתחות". המאמן סבור ש"היו טעויות, אבל לפרקים שיחקנו כמו שאני רוצה, עם יוזמה, דינמיות, אומץ, ושערים נהדרים. גם אחרי שהם השוו, היינו צריכים בסיום לנצל את ההזדמנויות של מקטומיניי ופליסטרי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי