נשללה פציעה חמורה יותר: אנסו פאטי ייעדר כחודש וחצי מהמגרשים

בבריטניה העריכו כי הכוכב הצעיר המושאל מברצלונה לברייטון ייעדר מספר חודשים, אך הוא ישוב בתחילת 2024 לאחר הפציעה מול נוטינגהאם פורסט

קבוצות: ברייטון
(גודל טקסט)

בברצלונה ובברייטון נשמו היום (חמישי) לרווחה, כשהתברר כי פציעתו של אנסו פאטי לא חמורה כפי שנחשב תחילה. מי שאמור היה להיות הדבר הבא בכדורגל העולמי חווה שתי פציעות קשות שעצרו את התקדמותו, ובמשחק הליגה האחרון הוחלף כבר בדקה ה-21, תוך שהוא נאנק מכאבים.

עם זאת, היום התברר כי שחקן הכנף ייעדר חודש וחצי בלבד – ולא למספר חודשים, כפי שהעריכו אמש בבריטניה. "הוא ייעדר תקופה ארוכה. איבדנו גם אותו וגם את טאריק לאמפטיי לזמן רב", אמר אמש המנג'ר רוברטו דה זרבי.

אנסו פאטי שחקן ברייטון מקבל טיפול
שוב זה קורה לו. אנסו פאטי | רויטרס

את הבכורה במדי ברצלונה ערך פאטי כבר בגיל 16 ו-298 ימים, ואחרי שבוע כבש שער בכורה ב-2:2 מול אוסאסונה באוגוסט 2019 והפך לכובש הצעיר בתולדות הקטלאנים בלה ליגה. הוא היה בהמשך גם הצעיר ביותר שכובש בליגת האלופות וגם הצעיר ביותר שמבקיע בקלאסיקו וכן המבקיע הצעיר בהיסטוריה של נבחרת ספרד, אבל בנובמבר 2020 נפצע בברכו השמאלית ונעדר למשך 10 חודשים. עם חזרתו ירש את החולצה מספר 10 מליאונל מסי שעזב את ברצלונה, אבל לא הצליח לייצר המשכיות ועוכב בגלל פציעות שונות, לפני שנפגע בירך השמאלית בינואר 2022 ושוב נעדר לשלושה חודשים וחצי.

לפני סיום חלון ההעברות של הקיץ, הושאל פאטי לברייטון והספיק לכבוש במדיה שני שערי ליגה ועוד שניים בליגה האירופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי