משחק מושלם: ליברפול נחלצה מפיגור בדקה ה-87 ל-3:4 על פולהאם

play
טרנט אלכסנדר ארנולד ליברפול חוגג | רויטרס
שני מהפכים, פצצות לחיבורים ודרמה: צפו ב-3:4 האדיר של ליברפול על פולהאם 02:59

אנדו ואלכסנדר ארנולד (88) הצילו את המייטירדס ממעידה מפתיעה ושמרו על מאזנם המושלם באנפילד העונה בפרמיירליג, אחרי שדה קורדובה-ריד (80) הפך זמנית. 2:3 דרמטי לצ'לסי על ברייטון, אסטון וילה חילצה נקודה בבורנמות' כשווטקינס קבע 2:2 בדקה ה-90+1

(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בפרמיירליג אולי יגיע לשיאו כאשר מנצ'סטר סיטי תארח את טוטנהאם בעוד שעה קלה, אבל ספק אם יהיה זה משחק שיוכל להתעלות על ה-3:4 המטורף של ליברפול על פולהאם או אפילו על ה-2:3 הדרמטי של צ'לסי על ברייטון. במקביל, אסטון וילה חזרה פעמיים מפיגור ל-2:2 בבורנמות'.

טרנט אלכסנדר ארנולד, שחקן ליברפול
הציל את ליברפול במשחק משובח. אלכסנדר ארנולד | רויטרס

ליברפול – פולהאם 3:4

איזה משחק מטורף. ליברפול הגיעה אליו כשמאזנה הביתי העונה בליגה מושלם והיא הייתה דקות ספורות מהפסד ראשון באנפילד מאז אוקטובר 2022 ללידס, אלא שאנדו וטרנט אלכסנדר ארנולד עם שערים בדקות 87 ו-88 הפכו, קבעו 3:4 יוצא דופן וסידרו לה לפחות זמנית את המקום השני ושלוש נקודות מאוד יקרות.

ליברפול כידוע חסרה את אליסון שייעדר בשבועות הקרובים ובשער עלה קאוימין קלהר שלא הרשים כמו כל שחקני ההגנה, להוציא את אלכסנדר ארנולד ושחקני הקישור היותר אחוריים אלכסיס מקאליסטר ואנדו המחליף שהבקיעו. פולהאם, שבשבוע שעבר ניצחה 2:3 דרמטי את וולבס, הייתה קרובה לניצחון שני רצוף, אבל למרות שחזרה פעמיים מפיגור וגם הפכה בדקה ה-80, קרסה תחת הלחץ הגדול של המקומיים.

דקה 9: סלאח העלה את ליברפול ליתרון אחרי הדיפה רעה של לנו, אבל דיאס נתפס בנבדל והשער נפסל. לנו נפגע במהלך וטופל במשך דקות ארוכות, אבל התאושש מהכאבים והמשחק חודש כשהוא על הרגליים.

דקה 20: גול! 0:1 לליברפול. אלכסנדר ארנולד סובב כדור חופשי אדיר מכ-20 מטר למשקוף, משם ניתז לגופו של לנו ונכנס פנימה. את השער הזה אף אחד לא ייקח לליברפול.

דקה 24: גול! פולהאם השיגה שוויון מהיר. רוחב של רובינסון משמאל מצא את ווילסון, שמקרוב הבקיע בין רגליו של קלהר.

דקה 39: ליברפול שוב ביתרון עם שער מדהים! מקאליסטר ניצל הרחקה רעה כדי להניף את הרגל ומכ-30 מטר שיגר את הכדור לחיבורים הרחוקים של לנו. שער בכורה מרהיב לארגנטיני בליברפול.

דקה 45+3: גול! השוויון של פולהאם. תשע דקות נוספו למחצית בעקבות פגיעת לנו והמגן טטה ניצל זאת כדי להשוות ממרכז הרחבה, בסיוע נונייס ומקאליסטר ששברו יחדיו את הנבדל.

דקה 53: נונייס דהר לרחבה באין מפריע, קיבל כדור טוב מסלאח וכבר הכניע את לנו, אבל הכדור טס למשקוף.

דקה 80: גול! המהפך הושלם. בובי דה-קורדובה ריד עלה מעל צימיקאס וממש מקו השער נגח פנימה.

דקה 84: החמצת ענק של סלאח, שממש מרחבת החמש בעט חזק והחוצה.

דקה 87: 3:3! סלאח הוריד אחורנית לווטארו אנדו היפני, שהצטרף לרשימת השערים המרהיבים בבעיטה מחוץ לרחבה ולחיבור.

דקה 88: גול! ליברפול הפכה! גם את זה אף אחד לא ייקח לאלכסנדר ארנולד וזה יהיה שער שיישאר על שמו, כי הפעם הוא ירה כדור חד ומדויק שלנו לא הצליח להגיע אליו. 3:4 לליברפול!

בלם צ'לסי לוי קולוויל
פאץ בברייטון וכבש מולה. קולוויל | רויטרס

צ'לסי – ברייטון 2:3

השחפים הגיעו לסטמפורד ברידג' בסגל חסר מאוד, אבל לא הצליחו לחזור מפיגור כפול מול עשרה שחקני צ'לסי שמבחינתה ניצלה ובענק אחרי שבדקה ה-100, 10 דקות בתוך תוספת הזמן, שופטי המסך החליטו שקולוויל לא נגע עם ידו בכדור ברחבה ופנדל לא נפסק. צ'לסי גם זעמה על השופטים אחרי שבמחצית הראשונה הורחק קונור גלאגר בכרטיס צהוב שני והותיר אותה בעשרה שחקנים. למזלה, היא הצליחה לנצח הודות לצמד של אנסו פרננדס ושער של קולוויל, שבדקה ה-12 כבש את ה-0:2 וחגג מול הקבוצה שבמדיה בעונה שעברה פרץ כמושאל.

דקה 17: גול! אנסו פרננדס עם שערו הראשון העונה בליגה. בנואה בדיאשיל במשחקו הראשון בהרכב העונה בליגה אחרי שהתאושש מפציעה ארוכה הקפיץ למרכז הרחבה והארגנטיני הסתנן היטב ובנגיחה כבש.

דקה 21: גול! השני של צ'לסי. קולוויל עלה לרחבה לכדור קרן ונגח פנימה מול הקבוצה שבשורותיה פרץ בעונה שעברה כמושאל. הכדור הורחק מהקו, אבל הטכנולוגיה הוכיחה שהכדור עבר את הקו במלוא היקפו והשער אושר.

דקה 43: גול! ברייטון חזרה למשחק. פקונדו בונאנוטה חתך מימין לשמאל ומצא את הפינה הרחוקה שד סאנצ'ס.

דקה 45: צ'לסי נותרה בעשרה שחקנים. גלאגר ספג שני כרטיסים צהובים עוד לפני סיומה של המחצית הראשונה והבלוז בחסרון מספרי.

דקה 65: גול! צ'לסי ב-1:3. מודריק ספק נדחף ברחבה, אבל שופטי המסך קראו לשופט, שהשתכנע, הצביע על הנקודה הלבנה ואנסו פרננדס השלים צמד.

דקה 90+3: גול! ז'ואאו פדרו שעלה מהספסל מצא את הרשת, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

אולי ווטקינס, חלוץ אסטון וילה
| רויטרס

בורנמות' – אסטון וילה 2:2

אסטון וילה הצליחה להיכנס בשבוע שעבר לטופ-4 בפרמיירליג, אבל היום לא הצליחה לנצח את אחת הקבוצות הכי מפתיעות בשבועות האחרונים בפרמיירליג. בורנמות' הייתה ממש קרובה להשגת ניצחון ניצחון רביעי בחמישה מחזורים, אבל מי אם לא אולי ווטקינס, הכוכב האורח שהיה בספק למשחק, הציל אותם מהפסד עם 2:2 בדקה ה-90+1.

דקה 10: טעות קשה של דייגו קרלוס סידרה לאנטואן סמניו יתרון מהיר ומפתיע. 0:1 לבורנמות'.

דקה 20: ביילי עלה בהרכב על חשבון דיאבי ובמבצע אישי מרהיב הוכיח שהשינוי היה מוצדק. וילה חזרה ל-1:1.

דקה 52: גול! בורנמות' שוב מובילה. קרקז מסר רוחב משמאל, סולאנקה הסתובב על השומר והבקיע בקלות.

דקה 90+1: גול! מי אם לא אולי ווטקינס, שהיה בספק למשחק, הציל את אונאי אמרי וחבריו מהפסד עם שער בתוספת הזמן הודות לבישול של מוסא דיאבי המחליף.

משחק נוסף:

ווסטהאם – קריסטל פאלאס 1:1 לווסטהאם: מוחמד קודוס (13). לקריסטל פאלאס: אודסון אדוארד (53)

המחזור ה-15 בפרמיירליג ייצא לדרך ביום שלישי עם משחקי אמצע השבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי