הלכלוכים גוברים: שחקני מנ' יונייטד "הנחשים" קוטלים את טן האח

play
מאבד את זה. טן האח | GettyImages, Jay Barratt - AMA
לראשונה זה 101 שנה: ניצחון שלישי ברציפות לניוקאסל על מנצ'סטר יונייטד 05:57

באנגליה מדווחים שמאמן יונייטד "איבד 50 אחוז מהשחקנים בחדר ההלבשה" שטוענים שהם "לא יודעים לאן הם רצים" ומרגישים שהמאמן "מתנכל" לסאנצ'ו. הפרשנים מגיבים: "זה הרבה יותר גדול מטן האח, למה השחקנים לא רצים?"

(גודל טקסט)

אריק טן האח איבד חלק גדול מחדר ההלבשה במנצ'סטר יונייטד, כאשר שחקנים מפקפקים בסגנון המשחק שלו וביחס שלו לג'יידון סאנצ'ו, על פי הכתב הראשי של Sky Sports. על פי הדיווח ב"סקיי", חבורת שחקנים במועדון מביעים אכזבה מההולנדי לאחר שיונייטד נכנעה בצורה חלשה 1:0 לניוקאסל – ההפסד העשירי שלה העונה בכל המסגרות.

אריק טן האח, מאמן מנצ'סטר יונייטד
מאבד את זה. טן האח | GettyImages, Jay Barratt – AMA

"אנחנו צריכים להבהיר שזה מאוד קל לבעוט במועדון כשהוא בירידה", אמר קווה סולהקול ב"סקיי", "קל לבעוט באריק טן האח כשהוא בירידה. זה ממש קל להגיד שהוא איבד את חדר ההלבשה ושהשחקנים לא משחקים בשבילו.

"אבל חלק משחקני מנצ'סטר יונייטד "מבולבלים ממה שקורה", נטען, "טן האח איבד 50 אחוז מהשחקנים בחדר ההלבשה. הרבה שחקנים לא מרוצים מסגנון המשחק, מסגנון האימונים, הם מרגישים שהם רצים יותר מדי, והשחקנים אומרים שהם 'לא יודעים לאן הם רצים'.

אריק טן האח, מאמן מנצ'סטר יונייטד, לצד אלחנדרו גארנצ'ו
לא מבינים לאן הם רצים? יונייטד | אימג'בנק GettyImages, Jay Barratt – AMA

"הם דיברו עם טן האח על הכיוון הלא נכון שהמועדון הולך אליו, וחלקו עמו מהניסיון שלהם במועדונים גדולים אחרים. הם מרגישים שהוא צריך להיות רגיש יותר. אבל המאמן מרגיש שהוא הבוס וחייב לעשות את הדברים בדרך שלו ולהיות זה שמקבל את ההחלטות. בעקבות זאת, חלק מהשחקנים טוענים שהוא מקובע ועקשן מדי, 'רובוטי מדי', ובמיוחד לא אוהבים את הדרך שבה התייחסו אל ג'יידון סאנצ'ו".

כזכור, סאנצ'ו הסתכסך עם המאמן אחרי שהודח מההרכב וצייץ "אל תאמינו לכל מה שכתוב. מאז הוא לא משחק, מתאמן עם הנוער ולא אוכל עם חבריו לקבוצה. "הרבה שחקנים חושבים שהמאמן הגזים. תמיד יש שחקנים לא מרוצים בחדר ההלבשה, אבל כשאתה מפסיד, יש יותר".

על פי הפרשן כריס סאטון, "הסיפור גדול בהרבה מטן האח. יש לו בחדר ההלבשה שחקנים שהם נחשים מבחינתי. שחקנים שלא רצים. ברונו פרננדש לא רץ. מרכוס רשפורד לא רץ. אנתוני מרסיאל לא רץ. שחקנים כישרוניים, אז למה? ברונו, אני לא יודע באיזו עמדה הוא משחק, אבל הוא הקפטן. אם רוי קין היה הקפטן, סטיב ברוס היה הקפטן, בריאן רובסון היה הקפטן, האם הם היו מאפשרים את מה שקורה על הדשא?

"אני מדמיין לפני המשחק את חדר ההלבשה של ניוקאסל מתפוצץ ומת לעלות על הדשא, ככה אני מרגיש את הקבוצה של אדי האו. ואז יש את יונייטד, עם חדר הלבשה מלא בפרימדונות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי