המרדף אחר היהלום: זו המועמדת המובילה להחתים את "ליאו מסי הבא"

קלאודיו אצ'ברי | Eurasia Sport Images / Contributor

באנגליה טוענים שמנצ'סטר סיטי פייבוריטית להחתים את קלאודיו אצ'ברי בן ה-17 בעקבות היחסים הטובים שלה עם ריבר פלייט וההצלחה של חוליאן אלברס במדיה. עם זאת, השחקן עצמו חולם על מועדון אחר

(גודל טקסט)

ב"מירור" טוענים שמנצ'סטר סיטי היא המועמדת המובילה לצרף את קלאודיו אצ'ברי מריבר פלייט, שכיכב באליפות העולם עד גיל 17 במדי נבחרת ארגנטינה וזכה לכינויי המחייב "מסי הבא".

למרות התעניינות מצד שורה של מועדונים מובילים באירופה כמו ריאל מדריד, פריז סן ז'רמן וברצלונה, אלופת אנגליה עשויה לזכות ביהלום הנוצץ שיחגוג יום הולדת 18 בחודש הבא וזאת בעקבות מערכת היחסים הטובה שלה עם ריבר פלייט, שכזכור מכרה לה את חוליאן אלברס ב-2022.

קלאודיו אצ'ברי במדי נבחרת ארגנטינה עד גיל 17 | אימג'בנק GettyImages, Marcio Machado/Eurasia Sport Images

השחקן חשף בריאיון לפני המונדיאליטו כי היה רוצה ללכת בדרכו של אלילו, מסי, ולשחק בברצלונה. עם זאת, ההצלחה של אלברס, שהפך לחלק בלתי נפרד מהסגל של פפ גווארדיולה, עשויה לעודד את השחקן ללכת בעקבותיו. אלברס פתח בכל 14 משחקי הליגה העונה, כבש ארבעה שערים וסיפק שישה בישולים.

אצ'ברי חתום בריבר עד סוף 2024 עם סעיף שחרור של 25 מיליון יורו, ככשהמועדון ככל הנראה ינסה לפתוח את החוזה כדי להגדיל את הסכום שיכניס בעתיד ממכירתו. מה שבטוח, ריבר תתקשה להשאיר את הכישרון הצעיר אצלה יותר משנה לפני שהוא יעזוב לאחת הליגות הבכירות בעולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי