יותר הפסדי בית מכל תקופת פרגוסון: השפל החדש של מנצ'סטר יונייטד

play
אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד | רויטרס
ניצחון ראשון אי פעם באולד טראפורד: בורנמות' הביסה 0:3 את יונייטד 01:47

השדים האדומים הובסו 3:0 על ידי בורנמות' ורשמו שיאים שליליים חדשים בפרמיירליג ללא המאמן האגדי. אואן ביקר: "אין לטן האח עתיד במועדון". פרננדש ייעדר מליברפול: "חסרה ההמשכיות"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד קיוותה להמשיך את התנופה מהניצחון 1:2 על צ'לסי במחזור אמצע השבוע במשחק ביתי נוח על הנייר מול בורנמות', אך הופתעה עם הפסד 3:0 שיכול היה להסתיים אפילו הרבה יותר אלמלא פסילת שער בתוספת הזמן של הדובדבנים ביכולת הגנתית מחפירה של השדים האדומים. הקבוצה של אריק טן האח במרחק 3 נקודות מהטופ 4, אך תוכל לסיים את המחזור במקום השביעי ולהתרחק למרחק 6 נקודות מהרביעייה המוליכה לליגת האלופות בעונה הבאה.

זה היה הניצחון הראשון אי פעם של בורנמות' על יונייטד באולד טראפורד, במה שקבע הפסד ביתי בפרמיירליג מספר 35 מאז שאלכס פרגוסון פרש ועזב את הקווים במועדון המעוטר. בכך, יונייטד רשמית הפסידה יותר משחקי בית בליגה ללא המאמן האגדי מאשר משחקים בהם היה בתפקידו במשך 21 שנים – אז הפסיד באותו פרק זמן רחב 34 פעמים.

הגעגועים לימי הזוהר תחת פרגוסון באו לידי ביטוי גם במנטליות של השדים האדומים עם ההפסד הראשון אי פעם בהפרש של 3 שערים ומעלה לקבוצה שפתחה את המחזור במיקום של החלק התחתון בטבלת הפרמיירליג.

מייקל אואן, שחקנה לשעבר של יונייטד, ביקר את היכולת של הקבוצה תחת המאמן ההולנדי: "אני לא יכול לראות עתיד של טן האח במועדון. הוא מזמן צריך היה להיות עם חשיבה כלשהי כיצד הוא היה רוצה לראות את הקבוצה שלו משחקת. אין לקבוצה הזאת אופי. אני לא משוכנע שיש לשחקנים מושג מה קורה בכלל".

ברונו פרננדש מנצ'סטר יונייטד
היכולת רעה, הקפטן לא ישחק באנפילד. פרננדש | אימג'בנק GettyImages

הקפטן של השדים האדומים ומי שלא ישחק במחזור הבא נגד ליברפול באנפילד בעקבות צבירת כרטיסים צהובים, ברונו פרננדש, ידע שמשהו צריך להשתנות בקבוצה: "הכל היה ברמה ששיחקנו היה נמוך בהרבה מהמשחק הקודם. חסרה לנו המשכיות וזה דבר חשוב ומשמעותי בכדורגל. ככה זה צריך להיות בכל מחזור ואנחנו לא עושים את זה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי