טן האח: "מרגיש את התמיכה של המועדון, לא חושש לעתידי"

play
מאבד את זה. טן האח | GettyImages, Jay Barratt - AMA
ניצחון ראשון אי פעם באולד טראפורד: בורנמות' הביסה 0:3 את יונייטד 01:47

מנצ'סטר יונייטד תנסה לנקום ביום ראשון (18:30, ספורט1) על ה-7:0 מול ליברפול, מאמנה מתעקש: "הדאגה היחידה שלי - לנסות לשפר את הקבוצה". רשפורד ושואו כשירים

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד תתארח ביום ראשון (18:30, ספורט1) אצל ליברפול למשחק המרכזי שינעל את המחזור ה-17 בפרמיירליג, והלחץ על אריק טן האח הולך ועולה לאור פתיחת העונה הקשה וההדחה מאירופה. למרות זאת, במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות טען ההולנדי כי "אני מרגיש את התמיכה של המועדון. הם מבהירים לי זאת. אני מתמקד בתהליך, בלנסות לשפר את הקבוצה ואת השחקנים".

טן האח הוסיף והדגיש: "זו הדאגה היחידה שלי כרגע, אני לא חושש לעתידי. אנחנו לא יציבים מספיק ואני צריך לוודא שנשחק ברמה גבוהה יותר לפרקי זמן ארוכים יותר".

לוק שואו ומרכוס רשפורד יהיו כשירים להתמודדות, בעוד הארי מגווייר ואנתוני מרסיאל הפצועים לא ייכללו בסגל החסר, ממנו ייעדרו לא פחות מ-11 שחקנים. השדים האדומים ינסו לנקום על ה-7:0 המשפיל מהעונה שעברה וטן האח מאמין שזה אפשרי. "אנחנו זוכרים את העונה שעברה, אבל צריך להביט קדימה", אמר המנג'ר. "אני מקווה שלמדנו מזה ונוכיח זאת ביום ראשון".

אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד
מאמין בעצמו ובשחקנים שלו. טן האח | רויטרס

מנגד, המאמן היריב יורגן קלופ הודה שפתיחת העונה של יונייטד מעט מבלבלת: "אני לא בדיוק יודע מה הבעיות שם, אבל ראיתי שטן האח נבחר למנג'ר החודש, אז איך הכל השתבש? אני לא מבין. ה-0:7 היתה תוצאה חריגה, זה משהו של פעם בחיים. זה מפגש מול יריבה היסטורית ואני מצפה למשחק מיוחד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי