חוזר לאמן ביעד לא צפוי. דיווח: זה הג'וב החדש של אולה גונאר סולשיאר

play
אולה גונאר סולשיאר | רויטרס
הכי רחוק מה-0:7: ליברפול מעדה לראשונה בבית ואיבדה את הפסגה מול יונייטד 02:43

אקס מנצ'סטר יונייטד צפוי לשוב לקווים ולחתום לשנה וחצי בבשיקטאש. ומה קורה בקבוצתו לשעבר? טן האח התייחס לנושא הרכש והפתיע: "אני מרוצה מהסגל הנוכחי, כשכולם יהיו כשירים אנחנו ניראה אחרת לגמרי"

(גודל טקסט)

שחקנים רבים מוזכרים בתקשורת האנגלית כמועמדים להצטרף למנצ'סטר יונייטד במהלך חלון ההעברות של חודש ינואר, אך נראה כי המאמן אריק טן האח דווקא מרוצה מהמצב הקיים.

כשנשאל על האפשרות שהשדים האדומים יתחזקו, אחרי שקבוצתו ניצחה רק פעם אחת בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות וצברה עד כה שבעה הפסדי ליגה, ההולנדי השיב: "אני שמח עם הסגל הנוכחי. כשהשחקנים הפצועים שלנו יחזרו, וזה דבר שאמור לקרוב בקרוב, אנחנו נהיה חזקים וטובים יותר. שחקנים רבים לא היו זמינים עבורנו בתקופה האחרונה. אני בטוח שכשכולם יהיו כשירים, שחקנים כמו קאסמירו, מייסון מאונט וליסנדרו מרטינס, אנחנו ניראה אחרת".

מייסון מאונט, מנצ'סטר יונייטד | GettyImages, Stu Forster

בנושא אחר: אולה גונאר סולשיאר, אקס מנצ'סטר יונייטד, צפוי להתמנות למאמן בשיקטאש, כך על פי הדיווחים. הנורבגי, שלא אימן מאז שעזב את השדים האדומים ב-2021, יחתום לשנה וחצי במועדון הפאר הטורקי שניצב במקום החמישי בטבלה ורחוק 17 נקודות מפנרבחצ'ה וגלאטסראיי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי