דרמה גדולה באנגליה: וילה סחטה 1:1 משפילד יונייטד בדקה ה-98

play
האיש המרכזי במשחק. אנתוני טיילור | רויטרס
צפו: אסטון וילה פספסה הזדמנות לטפס לפסגה וסחטה 1:1 בדקה ה-98 02:11

הפתעת העונה דרשה שני פנדלים, ראתה שער שנפסל לה ולבסוף השוותה מול נועלת הטבלה מראשו של זאניולו. אמרי עלה למקום השני

(גודל טקסט)

המחזור ה-18 בפרמיירליג יצא לדרך הערב (שישי) עם דרמה גדולה, כשאסטון וילה גירדה 1:1 משפילד יונייטד שמונה דקות בתוך תוספת הזמן. החבורה של אונאי אמרי קיוותה כמובן להוציא יותר מול נועלת הטבלה, אך בכל זאת היא סופרת משחק עשירי רצוף ללא הפסד בכל המסגרות, כזה שמעלה אותה זמנית למקום השני בטבלה, עם אותו מספר נקודות כמו ארסנל המוליכה.

בדקה ה-11 דרשה וילה פנדל, אך אנתוני טיילור נעזור ב-VAR ובחר שלא לשרוק. בדקה ה-59 מצא לאון ביילי את הרשת, אולם שוב טיילור נקרא ל-VAR, ושוב בחר לפסול לאור עבירה בתחילת המהלך. בדקה ה-73 שוב דרשה המדורגת שלישית ערב המחזור פנדל, הפעם בשל נגיעת יד ברחבה, ושוב ה-VAR מנע זאת ממנה.

ואז, בדקה ה-87, הגיע העונש, כשקמרון ארצ'ר הכריע מול האקסית, כשהמשיך פנימה בנגיעה אחת את כדור הרוחב של גוסטבו האמר. וילה לא אמרה נואש, הגבירה את הלחץ והשיגה את השויון הצודק בדקה ה-90+8: דוגלאס לואיז הגביה לרחבה, ניקולו זאניולו שנכנס בדקה ה-81 נגח יפה פנימה. בכך נקטע לו רצף של 16 משחקי בית בפרמיירליג.

לאון ביילי, שחקן אסטון וילה לצד השופט אנתוני טיילור
האיש המרכזי במשחק. אנתוני טיילור | רויטרס

משחקי שבת באנגליה

ווסטהאם – מנצ'סטר יונייטד (14:30, ספורט1) טוטנהאם – אברטון (17:00, ספורט2) לוטון – ניוקאסל (17:00, ספורט1) ליברפול – ארסנל (19:30, ספורט1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי