מנצ'סטר יונייטד הצילה את העונה, הוילונד: "אני האדם המאושר ביקום"

play
רסמוס הוילונד, חלוץ מנצ'סטר יונייטד | GettyImages
צפו: מנצ'סטר יונייטד חזרה מפיגור כפול ל-2:3 אדיר על אסטון וילה 02:30

השדים האדומים חזרו מהקבר ל-2:3 על וילה המפתיעה. הדני הכריע עם שער בכורה, גרנאצ'ו כיכב עם צמד. טן האח ניצל והצהיר: "כשאנחנו משחקים כמו שאנחנו יודעים, אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה"

(גודל טקסט)

עיקר תשומת במנצ'סטר יונייטד הלכה בימים האחרונים לכיוונו של סר ג'ים רטקליף, שרכש 25 אחוז מהמועדון, אך עם כל הכבוד אליו, לאוהדים היה אכפת רק מדבר אחד – לקטוע רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון (שלושה מתוכם הפסדים) ולהימנע מהפסד שלישי ברציפות באולד טראפורד לראשונה מאז 1962, אחרת גם הכרטיס לליגה האירופית יהפוך משימה כמעט בלתי אפשרית.

למזלם הגדול של השדים האדומים שנקלעו לפיגור כפול בדקה ה-26 מול אסטון וילה, כוכבי העתיד שלהם, אלחנדרו גרנאצ'ו ורסמוס הוילונד, השלימו מהפך קריטי במחצית השנייה, מחקו את הפיגור הכפול והובילו לניצחון 2:3 שמשאיר אותם בתמונה אפילו בקרב על ארבעת המקומות הראשונים שמובילים לליגת האלופות בסיום העונה.

אסטון וילה לא הפסידה כלל בכל עשרת משחקיה האחרונים בכל המסגרות ואם הייתה מנצחת הייתה משתווה לליברפול בפסגת הטבלה, לפחות זמנית, אבל דווקא אחרי שאיבדה את המאזן הביתי המושלם שלה מול שפילד יונייטד, מולה השוותה בדקה ה-90+7, היום היא שוב בעטה בדלי כאשר כבר הוליכה 0:2 משערים של ג'ון מקגין (22) וליאנדר דנדונקר (26), אבל לא שרדה תחת הלחץ הגדול שהפעילו המקומיים.

רסמוס הוילונד מנצ'סטר יונייטד
שער ניצחון מתוק במיוחד. רסמוס הוילונד | רויטרס

"אני הבנאדם הכי שמח ביקום", אמר לאחר המשחק רסמוס הוילונד, "אני כבר תקופה ארוכה מחכה לשער הראשון שלי בליגה. אפשר לראות לפי החגיגות שלי כמה הייתי שמח. כמו שגרנאצ'ו אמר, האמנו בעצמנו עד הסוף והשגנו ניצחון חשוב".

על הציפייה הארוכה לשער הבכורה בליגה: "הבקעתי כמה שערים בליגת האלופות, אבל בליגה חיכיתי הרבה זמן. עכשיו אני מקווה שבעקבות השער הזה יגיעו הרבה אחרים. שמח מאוד גם בשביל הקבוצה, הראינו הרבה מאוד אופי".

אלחנדרו גרנאצ'ו, שנבחר לאיש המשחק עם צמד, אמר: "זו הרגשה נפלאה, אנחנו מנצ'סטר יונייטד. אף פעם לא מוותרים וזה היה קאמבק הירואי. יותר מדי אנשים דיברו על החלוצים במנצ'סטר יונייטד, שאנחנו לא מבקיעים שערים ולא מבשלים. אבל ראיתם את רשפורד עם הבישולים, אותי ואת רסמוס. כולם שמחים. זה אחד מהימים הטובים בחיי".

אריק טן האח, המאמן שאולי היה מפוטר במקרה של הפסד במשחק הזה, אמר בסיום: "האווירה השתנתה במחצית השנייה. שיחקנו לא רע גם במחצית הראשונה אבל במחצית אמרתי לשחקנים להמשיך להאמין. אמרתי לפני המשחק שהיינו תחרותיים נגד ארסנל, תחרותיים נגד ליברפול, כך שאם אנחנו משחקים כמו שאנחנו יודעים לשחק אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה. אמרתי לשחקנים להמשיך להאמין גם ב-2:0 והם הראו ממה הם עשויים".

יום רביעי בפרמיירליג:

ברנטפורד – וולבס צ'לסי – קריסטל פאלאס אברטון – מנצ'סטר סיטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי