ברנרדו סילבה שפך אור על עתידו: "לא מסתיר שאני רוצה לשחק שם"

play
ברנרדו סילבה | רויטרס
צפו: אלברס כיכב, מנצ'סטר סיטי הביסה 0:4 את פלומיננזה ועשתה היסטוריה 03:26

הכוכב בן ה-29 רוצה לשוב בעתיד לפורטוגל, אך שלח מסר לאוהדים ולעיתונאים: "חשוב לחיות את המציאות. אפילו אם לצורך העניין הייתי רוצה לחזור עכשיו, בנפיקה לא יכולה לשלם את הסכום שסיטי תדרוש"

(גודל טקסט)

ברנרדו סילבה לא מסתיר את רצונו לחזור לבנפיקה ליסבון, אך מסביר מדוע לא סביר שהאפשרות הזאת תצא לפועל בזמן הקרוב. בן ה-29, ששמו נקשר בקיץ לברצלונה ולפ.ס.ז', דיבר בפורטוגל על עתידו והבהיר כי קבוצת נעוריו לא תוכל לרכוש אותו ממנצ'סטר סיטי, בה הוא חתום עד 2026.

בזמן שכל הזמן צצות שמועות בנוגע לעתידו, סילבה הבהיר: "מעולם לא הסתרתי את זה שאני רוצה לשוב לבנפיקה בעתיד. יחד עם זאת, אני לא חושב שכדי לדבר על זה כל כך הרבה, כי אנשים מתעייפים. יש לי חוזה וצריך לכבד אותו. בנוסף, חשוב לחיות את המציאות. הכדורגל הפורטוגלי לא יכול להתחרת כלכלית עם מועדונים באנגליה ובספרד, ואפילו לא בגרמניה ובצרפת. אם לצורך העניין הייתי רוצה לעבור לבנפיקה עכשיו, זה היה בלתי אפשרי כי מנצ'סטר סיטי תדרוש עבורי דמי העברה גבוהים. בשנים האחרונות שווי השוק שלי הוערך ביותר מ-50 מיליון יורו ומועדון פורטוגלי לא ישלם סכום כזה. אנשים צריכים להיות קצת יותר ריאליים".

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה עם ברנרדו סילבה | רויטרס

סילבה כאמור גדל במחלקת הנוער של בנפיקה, אך כמעט ולא הספיק לשחק במדיה ורשם רק שלוש הופעות בקבוצה הבוגרת. ב-2014 הוא הושאל למונאקו שמיהרה לרכוש אותו באמצע העונה תמורת כ-16 מיליון יורו. במאי 2017, אחרי שזכה עם הקבוצה מהנסיכות באליפות, הוא עבר למנצ'סטר סיטי שבמדיה זכה ב-15 תארים, הפך לאחד השחקנים הטובים בעולם ולאגדת מועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי