פפ גווארדיולה: "רגע קשה למשפחת גריליש, במזל אף אחד לא נפגע"

play
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה עם ג'ק גריליש | GettyImages, JUSTIN TALLIS/AFP
צפו: מנצ'סטר סיטי חזרה מפיגור לניצחון 1:3 על אברטון 02:26

שודדים פרצו לאחוזה של כוכב מנצ'סטר סיטי בזמן משחק ויצאו ממנה עם שלל המוערך במעל מיליון ליש"ט. מקורב למשפחה: "הם רעדו מפחד, הייתה פאניקה גדולה"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

ג'ק גריליש נמצא בתקופה טובה מאוד בשבועות האחרונים. אין ספק שהפציעה של ז'רמי דוקו סייעה לו כדי לחזור להפוך לשחקן הרכב קבוע במנצ'סטר סיטי, אבל כך או אחרת הוא מנצל זאת עד תום. גם ביום רביעי הוא עלה ב-11 של פפ גווארדיולה וסייע לחבריו למחוק פיגור 1:0 ולנצח 1:3 את אברטון, ובזמן שהוא רקד על כר הדשא – האחוזה שלו נפרצה על ידי שודדים, שיצאו מהמקום עם תכשיטים ופריטים יקרי ערך בשווי של מעל מיליון ליש"ט.

בנוסף, נחשף כי מספר מבני משפחתו שהו באחוזה בזמן הפריצה – הם הבחינו בהתנהגות מוזרה של הכלבים שנבחו, שמעו קולות מתוך הבית והבינו שככל הנראה מתרחש אירוע גדול והזעיקו עזרה באמצעות לחיצה על כפתור מצוקה שנמצא במקום כחלק מסידורי האבטחה. השודדים לא נתפסו לאחר מעשה ויצאו עם שלל בסכום עתק. בני המשפחה למרבה המזל יצאו ללא פגע, אך לפי הדיווחים סיפרו מקורבים על דקות ארוכות שבהן רעדו מפחד ועל אירוע שהותיר אותם מפוחדים.

ג'ק גריליש מנצ'סטר סיטי
בני המשפחה "רעדו מפחד". גריליש מול אברטון | אימג'בנק GettyImages

במסיבת העיתונאים של המנג'ר פפ גווארדיולה לקראת המפגש עם שפילד יונייטד, הוא נשאל על כך ואמר: "המשפחה של ג'ק הייתה בבית בזמן השוד. זו המציאות היום, בעולם המודרני קורים המון דברים. זה רגע קשה עבור ג'ק ומשפחתו, אבל למרבה המזל אף אחד לא נפגע".

מקורב למשפחת גריליש התראיין לעיתון "הסאן" וסיפר: "הכנופיה יצאה משם עם שעונים ויהלומים. הם ידעו לבצע את הפשע בזמן שמנצ'סטר סיטי משחקת ומשודרת בשידור ישיר בטלוויזיה, כך שכל המשפחה התאספה כדי לצפות במשחק ולעודד את ג'ק. אף אחד לא נפגע, אבל הם מאוד מפוחדים והיו בפאניקה גדולה כי הם ידעו שהם עלולים להיפגע".

לפי גווארדיולה, יש לציין, גריליש מפוקס במשחק נגד שפילד יונייטד ועל כן נראה שימשיך לפחות משחק נוסף בהרכב (שבת, 17:00, ספורט2).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי