מועדים בחגים: ארסנל הפסידה 2:1 לפולהאם ונותרה רביעית בטבלה

play
שחקני ארסנל דקלן רייס, מרטין אודגור מאוכזבים | רויטרס
פולהאם הענישה והפכה, ארסנל סגרה את 2023 עם הפסד 2:1 מפתיע 02:47

התותחנים היו יכולים לעלות לפסגה עם ניצחון והובילו משער של סאקה (5), אך חימנס (29) ודקורדובה-ריד (59) הפכו. טוטנהאם גברה 1:3 על בורנמות'

(גודל טקסט)

שנת 2023 בפרמיירליג הגיעה לסיומה היום (ראשון) עם שני משחקים בלונדון. ארסנל פספסה הזדמנות לסיים את השנה בפסגה עם הפסד 2:1 אצל פולהאם, בעוד טוטנהאם גברה 1:3 על בורנמות' הלוהטת וצימקה את הפער מהיריבה העירונית ומהטופ 4 לנקודה אחת בלבד.

שחקני פולהאם חוגגים עם בובי דקורדובה-ריד
שחקני פולהאם חוגגים עם בובי דקורדובה-ריד | רויטרס

פולהאם – ארסנל 1:2

לראשונה מאז ינואר 2012, אוהדי פולהאם רואים ניצחון על ארסנל. הכתובת ממש לא הייתה על הקיר כשבוקאיו סאקה כבש לתותחנים בדקה החמישית, אך ראול חימנס איזן (29) ובובי דקורדובה-ריד (59) סידר ניצחון ראשון אחרי שלושה מחזורים – מאז הניצחונות 0:5 על נוטינגהאם פורסט ו-ווסטהאם בתחילת דצמבר.

התותחנים שהובילו את הטבלה בחג המולד סוגרים את השנה האזרחית במקום הרביעי בלבד, וכל זאת כשניצחון היום היה מספיק כדי לשוב לפסגה. עם ארבע נקודות מ-15 האחרונות והפסד שני ברציפות, למיקל ארטטה יש כאב ראש גדול לקראת השנה החדשה וחלון ההעברות של ינואר.

דקה 5: גול! גבריאל מרטינלי בעט לפינה הרחוקה, ברנד לנו הדף לרגליו של בוקאיו סאקה והאנגלי קבע 0:1 מוקדם לארסנל.

דקה 29: גול! טום קיירני העביר כדור רוחב חד שעבר את כל שחקני ההגנה, ראול חימנס בעט מקרוב והחזיר את פולהאם ל-1:1.

דקה 59: גול! גבריאל הרחיק לא טוב אחרי הגבהת קרן, הכדור פגע בטאקהירו טומיאסו ומשם לבובי דקורדובה-ריד שבעט פנימה. 1:2 לפולהאם.

יונג מין סון, שחקן טוטנהאם חוגג
הספרס בדרך לניצחון ביתי. סון | רויטרס

טוטנהאם – בורנמות' 1:3

אחרי שישה ניצחונות בשבעת המחזורים האחרונים, הקבוצה החמה בליגה נעצרה אצל הספרס שרושמים ניצחון ביתי שלישי ברציפות. פאפ מטאר סאר העלה את המארחת ליתרון בדקה התשיעית עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה, אולם בהמשך המחצית הראשונה הפך הסנגלי לגיבור הטראגי כאשר נפצע ומירר בבכי מתוך החשש שיחמיץ את אליפות אפריקה. הקבוצה של אנג' פוסטקוגלו המשיכה להסתדר בצל רשימת החיסורים הארוכה שלה, והגשם הלונדוני שהחל במחצית השנייה הביא איתו שערים של יונג מין סון (מבישול שני של ג'ובאני לו סלסו) בדקה ה-71 ושל רישרליסון (80). אלכס סקוט רק צימק בדקה ה-84, והספרס רחוקים נקודה אחת בלבד מהטופ 4.

דקה 9: גול! שוער בורנמות' נטו מסר רע, טוטנהאם העבירה את הכדור לפאפ מטאר סאר ששלח בעיטה חזקה מחוץ לרחבה וקבע 0:1.

דקה 71: גול! ג'ובאני לו סלסו עם מסירת עומק חכמה בנגיעה אחת מצא את יונג מין סון, הקוריאני שלח בעיטה שנכנסה לרשת אחרי שפגעה בקורה. 0:2 לטוטנהאם.

דקה 80: גול! ברנאן ג'ונסון העביר כדור רוחב, רישרליסון דחק מקרוב בין הרגליים של נטו וזה 0:3 לטוטנהאם.

דקה 84: גול! אלכס סקוט קיבל כדור ברחבה ובעט שטוח לפינה הרחוקה. בורנמות' מצמקת ל-3:1.

המחזור ה-20 בפרמיירליג יימשך ביום שני עם המפגש בין ליברפול המוליכה לניוקאסל (22:00, ספורט1) ולמחרת תארח ווסטהאם את ברייטון (21:30, ספורט1).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי