באנגליה קוטלים: "מנצ'סטר יונייטד חזרה לעצמה – חסרת דרך ונוראית"

play
אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד | אימג'בנק GettyImages
עונת השפל נמשכת: מנצ'סטר יונייטד הפסידה 2:1 בנוטינגהאם 02:04

השדים האדומים רשמו הפסד תשיעי העונה ב-2:1 לנוטינגהאם פורסט והתקרבו לשיא שלילי היסטורי ב-2023. האוהדים זועמים: "מכרנו את אנתוני אלנגה וקנינו את האנטוני הלא נכון. הרכש הגרוע אי פעם"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד הציגה בשבוע שעבר הרבה אופי כשחזרה מפיגור כפול מול אסטון וילה וניצחה 2:3 משער בכורה של רסמוס הוילונד. בביקור שלה אתמול (שבת) אצל נוטינגהאם פורסט, אותה ניצחה 11 פעמים ברציפות בכל המסגרות, היא הייתה ללא החלוץ הדני שהיה חולה ויצא מהסגל ברגע האחרון. בלי החלוץ הטבעי היחיד שלו, אריק טן האח עלה עם מרכוס רשפורד שהחזיר לו עם שער שוויון, אך זה הסתיים בהפסד תשיעי שלה העונה עם 2:1 לפורסט.

במשחק המאכזב הנוסף שלה בשנת 2023, מנצ'סטר יונייטד סגרה את השנה האזרחית הרביעית הגרועה ביותר שלה אי פעם מבחינת הפסדים עם 21 כאלה. רק בשנים 1930 (28 הפסדים), 1972 (25 הפסדים) ו-1921 (24 הפסדים), היא הפסידה יותר פעמים.

יונייטד המשיכה לחפור לעצמה בור ענק עם נתונים מאוד לא מחמיאים לסיום השנה, כשהיא הקבוצה השלישית עם הכי מעט כיבושים העונה בפרמיירליג – 22 כאלה, בשוויון עם קריסטל פאלאס – רק לברנלי ושפילד יונייטד הנמצאות במקומות 19 ו-20, יש פחות שערים העונה. לשם השוואה, ללוטון הנמצאת במקום ה-18 יש שער אחד יותר ממנה.

גארי נוויל, שחקן העבר של השדים האדומים ופרשן "סקיי ספורטס" בהווה, הודה כי מבחינתו "יונייטד חזרה לדרכה" כשתיאר אותה כקבוצה "חסרת דרך, לא יציבה ונוראית". הפרשן הוסיף וביקר את ההתנהלות של ארריק טן האח ואנטוני: "מ-45 הדקות האחרונות נגד אסטון וילה ל-45 הדקות הראשונות של המשחק מול פורסט הם הפכו מיעלים למגוחכים. עכשיו זה כבר פשוט מביך. כמה הזדמנויות אנטוני עוד יצטרך לקבל? זה מרגיש שהוא והשחקנים לא משחקים בשביל המאמן והקבוצה".

אנטוני שחקן מנצ'סטר יונייטד בחימום
אנטוני שחקן מנצ'סטר יונייטד בחימום | רויטרס

אוהדי הקבוצה ביקרו ברשתות החברתיות עוד הופעה מחרידה של הברזילאי שעלה למועדון מתאטרון החלומות 85 מיליון ליש"ט: "למה מכרנו את אנתוני אלנגה ב-15 מיליון ליש"ט וקנינו את האנטוני הלא נכון ב-85 מיליון ליש"ט? זה הרכש הגרוע בתולדות המועדון, הרבה יותר מג'יידון סאנצ'ו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי