טן האח מצפה לעידן חדש ביונייטד, רוי קין: "חובה להשתפר"

play
אריק טן האח מאמן מנצ'סטר יונייטד | רויטרס
צפו: דאלוט ופרננדש כבשו, מנצ'סטר יונייטד גברה 0:2 על וויגאן בגביע 01:59

המאמן טען כי הצטרפות רטקליף "מעוררת השראה" ו"כולם אופטימיים", אגדת העבר ביקר אחרי ה-0:2 בגביע: "ציפיתי ליותר"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד העפילה אמש (שני) לסיבוב הרביעי בגביע האנגלי, עם 0:2 נינוח מול וויגאן מהליגה השלישית. דיוגו דאלוט וברונו פרננדש כבשו, אל מול עיניהם הבוחנות של סר דייב בריילספורד וז'אן-קלוד בלאנק, אנשיו של הבעלים החדש ג'ים רטקליף שעדיין מחכה לאישורים האחרונים כדי שעסקת הרכישה שלו של 25 אחוז תהפוך רשמית.

"זה מעורר השראה, כולנו כאן אופטימיים", אמר אריק טן האח על הצטרפותו של רטקליף. "יש עוד הרבה עבודה, היו לנו הרבה בעיות בדרך אבל זה מסע, זה פרויקט ואנחנו צריכים לשרוד את המשברים ולהמשיך קדימה".

ובכל זאת, היכולת המשיכה להיות בינונית בלבד. "הבעיה עם יונייטד הזו היא שאתה לא יודע מה תקבל מדי משחק", ניתח אגדת העבר רוי קין. "המאמן שלהם מדבר על 'פרויקט', מה שאומר שהוא כנראה יעזוב עוד כמה חודשים. אני לא רואה שם מספיק, לא הפעם ולא בחודשים האחרונים. הם חייבים להשתפר. ציפיתי ליותר. הם הראו את ההרגלים הרעים שלהם מהליגה".

הגרלת הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי

צ'לסי – אסטון וילה ליברפול – נוריץ/בריסטול רוברס טוטנהאם – מנצ'סטר סיטי שפילד יונייטד – ברייטון ניופורט קאונטי/איסטלי – מנצ'סטר יונייטד קריסטל פאלאס/אברטון – לוטון/בולטון ווטפורד – סאות'המפטון בלקבורן – רקסהאם בורנמות' – סוונסי ווסט ברומיץ' – ברנטפורד/וולבס ווסטהאם/בריסטול סיטי – בלקפול/נוטינגהאם פורסט לסטר סיטי – האל/ברמינגהאם סיטי שפילד וונסדיי – קובנטרי לידס – פליימות'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי