בדרך חזרה לאירופה? מועדון הפאר שלא יתנגד להחתים את קארים בנזמה

play
שחקן אל איתיחאד, קארים בנזמה | GettyImages, Khalid Alhaj/MB Media
ללא בנזמה: אל איתיחאד הביסה 0:3 את אגמק בפתיחת ליגת האלופות של אסיה 02:02

מנצ'סטר יונייטד לא "תתאבד" על החלוץ, אך גם לא תסרב לצרפו בהשאלה עד תום העונה אם אל איתיחאד תסכים לשלם חלק נכבדו משכרו הגבוה. שתי קבוצות גדולות נוספות הוזכרו כמועמדות לצרפו

(גודל טקסט)

האם קארים בנזמה בדרך חזרה לטופ האירופי? שמו של אקס ריאל מדריד עלה לאחרונה כמועמד להצטרף למנצ'סטר יונייטד, שכידוע סובלת מבעיית הבקעת שערים ומחפשת חלוץ מוכח, אלא שבאנגליה טוענים כי השדים האדומים לא "יתאבדו" על הצרפתי בן ה-36 שמרוויח שכר אסטרונומי.

אם אל איתיחאד תסכים להשאיל את בנזמה עד תום העונה ולשלם חלק נכבד משכרו, נראה כי מנצ'סטר יונייטד לא תסרב לצרפו. קבוצות נוספות שהוזכרו כמועמדות להחתימו הן ארסנל וצ'לסי.

קארים בנזמה, שחקן אל איתיחאד | אימג'בנק GettyImages, Yasser Bakhsh

לאחרונה דווח כי החלוץ לא התייצב בזמן למחנה האימונים של אל איתיחאד, ועל כן המאמן מרסלו גז'ארדו החליט שלא לזמנו למחנה האימונים בדובאי. המתחים בין בנזמה לקבוצתו ממש לא החלו בימים האחרונים, שכן מקורות סעודים טענו שהצרפתי פספס שלושה אימונים לקראת סוף השנה ולפני פגרת חג המולד. זה מתווסף לעובדה שהאלופה המכהנת מאכזבת קשות והיא במקום השביעי בלבד, כאשר במשחק לפני הפגרה היא הובסה 5:2 בידי אל נאסר של כריסטיאנו רונאלדו.

במקביל לכך, העיתונאי האיטלקי ניקולו שירה דיווח כי בנזמה מעוניין לעזוב את ערב הסעודית ולחזור לשחק בכדורגל האירופי. לא ברור אם מדובר בצעד שיכול להתמשש כבר בחלון הנוכחי או שמא יצטרך לחכות לקיץ. הליגה הסעודית תתחדש בעוד כשלושה שבועות, כאשר אל איתיחאד היא כאמור אכזבת העונה כשהפער שלה מהמוליכה אל הילאל כבר עומד על 25 נקודות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי