כמה כסף הוא באמת מרוויח? נחשף שכרו המלא של מנור סולומון

play
שחקן טוטנהאם מנור סולומון | GettyImages, MB Media
תקציר: מנור סולומון בישל פעמיים, טוטנהאם הביסה 2:5 את ברנלי 02:56

באנגליה טוענים ששחקני טוטנהאם מרוויחים ביחד כ-115 מיליון ליש"ט בעונה וחושפים את שכרם השבועי והשנתי של כל השחקנים. סון מוביל את הרשימה, מי מדורג מתחת לכוכב הישראלי ואיפה ניצב טימו ורנר?

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

באנגליה חשפו את שכרם של שחקני טוטנהאם וטענו כי הם מרוויחים ביחד כ-115 מיליון ליש"ט בעונה. בראש רשימת המשתכרים של המדורגת חמישית בפרמיירליג ניצב באופן לא מפתיע יונג מין סון, כוכב הקבוצה, שלוקח הביתה 190 אלף ליש"ט כל שבוע וכמעט עשרה מיליון בעונה.

במקום השני בטבלת המשתכרים של התרנגולים נמצא איבן פרישיץ' הקרואטי הפצוע, ששכרו עומד על 180 אלף ליש"ט בשבוע ו-9.36 מיליון בעונה. קצת אחרי ניצבים ג'יימס מדיסון (170 אלף בשבוע ו-8.84 בעונה) ואלוף העולם כריסטיאן רומרו (165 אלף שבוע ו-8.58 בעונה).

מנור סולומון חוגג עם סון | Visionhaus / Contributor

המצטרף הטרי טימו ורנר יכניס לחשבון הבנק שלו 164 אלף ליש"ט כל שבוע ו-4.3 מיליון, אך את הסכום הזה הוא ירוויח בחצי העונה. אם היה מגיע בקיץ, שכרו כמובן היה בין הגבוהים בקבוצה.

ומה באשר למנור סולומון? הישראלי שמתאושש מפציעה מקבל 60 אלף ליש"ט בשבוע ו-3.12 מיליון בעונה. אחריו ברשימת המשתכרים אפשר למצוא שמות כמו אמרסון רויאל, ריאן ססניון ואיב ביסומה (55 אלף בשבוע כל אחד), בריאן חיל ואוליבר סקיפ (40 אלף בשבוע כל אחד), פאפא סאר (10,00 בשבוע – לפני החוזה החדש) וצעירים שמרוויחים 7,500 ליש"ט בשבוע ו-390 אלף בעונה.

מנור סולומון, טוטנהאם | GettyImages, Marc Atkins

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי