ליברפול טיילה עם 2:5 על נוריץ', מנצ'סטר יונייטד קרטעה מול ניופורט

play
אנטוני מנצ'סטר יונייטד | GettyImages
צפו: אחרי הודעת העזיבה של יורגן קלופ, ליברפול הפציצה חמישייה 03:17

האדומים עלו לשמינית גמר הגביע עם ניצחון קליל במשחק הראשון מאז ההודעה הדרמטית של יורגן קלופ. יונייטד איבדה יתרון 0:2, אבל אנטוני והוילונד סידרו לה 2:4 מול נציגת הליגה הרביעית

(גודל טקסט)

משחקי הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי נמשכו היום (ראשון), כשבמוקד ליברפול גברה 2:5 על נוריץ' מליגת המשנה במשחק הראשון מאז שיורגן קלופ הודיע על עזיבתו בקיץ. מנצ'סטר יונייטד התארחה אצל ניופורט מהליגה האנגלית השנייה (הרביעי בטיבה) ואיבדה יתרון 0:2, אבל גירדה 2:4 בדרך לשמינית הגמר.

עוד לפני סיום השלב נערכה הגרלת שמינית הגמר ואלה המשחקים שהתקבלו:

שפילד וונסדיי/קובנטרי – מיידסטון יונייטד צ'לסי/אסטון וילה – לידס/פלימות' בלקבורן/רקסהאם – ניוקאסל לוטון – מנצ'סטר סיטי בריסטול סיטי/נוטינגהאם פורסט – מנצ'סטר יונייטד ליברפול – ווטפורד/סאות'המפטון בורנמות' – לסטר וולבס – ברייטון

יורגן קלופ, מאמן ליברפול
קיבל הרבה אהבה באנפילד. קלופ | רויטרס

ליברפול – נוריץ' 2:5

יורגן קלופ הימם את עולם הכדורגל ביום שישי כשהודיע על עזיבת ליברפול בתום העונה. המאמן ביקש לחכות עם כל המחוות לסיום העונה כדי להתמקד במאבק על התארים, אולם היום הוא קיבל מתנת פרידה ראשונית. האוהדים שרו לו בפתיחה והמאמן היה על סף דמעות כשהשיר האייקוני "לעולם לא תצעד לבד" התנגן, והשחקנים המשיכו עם תצוגה התקפית על חשבון קבוצת הצ'מפיונשיפ.

המאמן העניק את חולצת ההרכב לשני שחקנים צעירים, ג'יימס מקונל וקונור בראדלי, ושניהם היו חתומים על שלושה בישולים בסך הכל. קרטיס ג'ונס (16) ודרווין נונייס (28) הבקיעו בעוד בן גיבסון איזן זמנית לקנריות (22), דיוגו ז'וטה (53) ו-וירג'יל ואן דייק (63) דאגו לסגור סיפור במחצית השנייה. בורחה סאינס צימק (69) עם השער היפה ביותר של המשחק וריאן חראפנברך הבקיע חמש דקות לתוך תוספת הזמן.

מעבר להעפלה לשמינית הגמר, ליברפול שמחה לקבל בחזרה שלושה שחקנים ששבו מפציעות. אנדי רוברטסון שנעדר שלושה חודשים וחצי חזר למגרשים, טרנט אלכסנדר ארנולד ודומיניק סובוסלאי שנעדרו מפתיחת החודש שבו גם הם וההונגרי אף בישל את שערו של ואן דייק.

קרטיס ג'ונס, שחקן ליברפול חוגג
קרטיס ג'ונס, שחקן ליברפול חוגג | אימג'בנק GettyImages, PAUL ELLIS/AFP

מהלך המשחק

דקה 10: הזדמנות מסוכנת לליברפול. דרווין נונייס סובב את הכדור מקצה הרחבה לקורה.

דקה 16: גול! קרטיס ג'ונס נותר פנוי לחלוטין אחרי הגבהה של ג'יימס מקונל לרחבה, והוא נגח לפינה הרחוקה את ה-0:1 של ליברפול.

דקה 22: גול! קרן הוגבהה לרחבה ובן גיבסון נגח אחורנית לרשת של אליסון. נוריץ' חוזרת ל-1:1.

דקה 28: גול! המגן הצעיר קונור בראדלי חטף כדור, השלים דאבל פס ואז בישל לדרווין נונייס שבעט לפינה וקבע 1:2 לליברפול.

דקה 31: קודי גאקפו היה אמור להכפיל את היתרון עם מצב פשוט מקרוב, אך פספס במעט את המסגרת.

דקה 53: גול! קרטיס ג'ונס שלח כדור עומק, ההגנה הרחיקה רק עד דיוגו ז'וטה שבעט מהאוויר פנימה. 1:3 לליברפול.

דקה 63: גול! וירג'יל ואן דייק עלה נהדר לכדור הקרן ונגח חזק לרשת. 1:4 לליברפול.

דקה 69: גול! בורחה סאינס בעט נהדר מחוץ לרחבה, אליסון לא הגיע לכדור ונוריץ' צימקה ל-4:2.

דקה 90+5: גול! לואיס דיאס הגביה לפינה הנגדית, קונור בראדלי העביר מהאוויר לרחבת החמש וריאן חראפנברך הבקיע מקרוב מול רשת חשופה. 2:5 לליברפול.

ליסנדרו מרטינס רפאל וראן מנצ'סטר יונייטד
בשיניים. מרטינס חוגג עם וראן | רויטרס

ניופורט – מנצ'סטר יונייטד 4:2

מנצ'סטר יונייטד כבר הודחה מאירופה, בליגה מצבה עגום והגביע הוא התואר האחרון שנותר לה להיאבק עליו. משחק מול הקבוצה מהליגה הרביעית האנגלית היה אמור להיות טיול קליל, אבל יונייטד כמו יונייטד הסתבכה גם במשחק הזה וכמעט רשמה מפח נפש נוסף בעונת הבלהות שלה. זה התחיל באמת כמו טיול ליונייטד, שעלתה ליתרון מהיר מאוד של 0:2 משערים של ברונו פרננדש (7) וקובי מאינו הצעיר (13). אלא שההגנה הרעועה של הקבוצה, שהפעם היתה מורכבת מוראן ומרטינס המנוסים, שוב קרסה וספגה צמד משערים של בריאן מוריס (36) ו-ווילי אוואנס שהימם עם ה-2:2 שתי דקות אחרי ההפסקה. אלא שהמושיע של יונייטד היה לא אחר מאשר אנטוני המושמץ, שבדקה ה-68 השתלט על כדור שחזר מהקורה אחרי בעיטה של לוק שואו וכבש. עמוק בתוספת הזמן רסמוס הוילונד קינח עם הרביעי. יונייטד תהיה פייבוריטית גם בשלב הבא, שבו היא תפגוש את בריסטול או נוטינגהאם.

שוטרים במשחק של ווסט ברומיץ' נגד וולבס
אירוע מכוער. שוטרים על המגרש במשחק בין ווסט ברומיץ' לוולבס | רויטרס

ווסט ברומיץ' – וולבס 2:0

האווירה הלוהטת יצאה משליטה בדרבי הארץ השחורה ששוחק לראשונה עם קהל מאז פברואר 2012, והסתיים בניצחון חוץ ראשון של וולבס באצטדיון ההות'ורנס מאז ספטמבר 1996. אחרי שפדרו נטו (38) ומתאוס קוניה (78) העלו את הזאבים ל-0:2, בדקה ה-82 נוצר מחזה מכוער ביציעים שגרם לשחקני שתי הקבוצות לרדת מכר הדשא ועיכב את ההתמודדות למשך כ-38 דקות. עימות פיזי בין שני הקהלים, באזור הסמוך ליציע המשפחות, שבמהלכו חלק מהאוהדים פרצו למגרש ואחרים השליכו בקבוקים וחפצים אחרים לעבר השחקנים, אילץ כ-70 שוטרים וסדרנים לרוץ לאזור ולהפעיל כוח על מנת לעצור את המהומה. חלק מהשחקנים היו צריכים להרחיק את ילדיהם מהאזור. בסופו של דבר האירוע הסתיים, המשחק הגיע לסיומו והסתיים בהעפלה של וולבס לשמינית הגמר.

משחק נוסף:

ווטפורד – סאות'המפטון 1:1

לווטפורד: מתאוס מרטינס (5). לסאות'המפטון: סטיוארט ארמסטרונג (89)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי