הרבה יותר גרוע מבגידה: אשתו של שחקן העבר העיפה אותו מהבית

play
ג'ס אימפיאצי | מסך, אינסטגרם
מחוץ לקווים, 25.1 12:55

הוא שיחק בליברפול ובארסנל ונחשב לכישרון גדול, אך עבר לא פחות מ-15 קבוצות במהלך הקריירה. בזמן שפשט רגל ואשתו עברה טיפולי פוריות, הוא בגד בה עם אישה אחרת: "התנהלותו שברה לה את הלב"

(גודל טקסט)

ג'רמיין פנאנט, ששיחק בלא פחות מ-15 קבוצות כולל ליברפול וארסנל, הסתבך בלא מעט פרשיות ושערוריות במהלך הקריירה שלו. יותר משש שנים אחרי שפרש מכדורגל, שחקן העבר הצליח להסתבך בענק. לאחר שנתיים של זוגיות עם השחקנית וכוכבת הטלוויזיה ג'ס אימפיאצי, ב"סאן" מדווחים שהיא זרקה אותו מכל המדרגות והעיפה אותו מהבית בסוף השבוע האחרון.

מדוע, אתם שואלים? יש יותר מידי סיבות. כדורגלן העבר בן ה-41 פשט רגל בשנה שעברה אחרי שהצטברו לו חובות של מיליונים. איך הוא גמל לזוגתו שתמכו בו בתקופה הקשה? בגד בה בעת חופשה באיביזה, בזמן שהיא עברה טיפולי פוריות כדי להיכנס להריון ולהקים איתו משפחה. קראתם נכון, פנאנט השפל ובגד בחברה שלו בזמן שהיא ניסתה להתגבר על הקשיים שהיא חווה. 

מקורב לשניים אמר ל"סאן": "ג'ס נותרה עם לב שבור בעקבות ההתנהלות של ג'רמיין במערכת היחסים שלהם. היא נפרדה ממנו לפני חודש ונתנה לו את הזמן כדי לחפש דירה. במקום לחפש מקום לגור בו, הוא עשה הכל כדי לזכות בה בחזרה. היא הבהירה שהיא החלה חיים חדשים, בלעדיו".

מי שהיה שווה פעם כעשרה מיליון ליש"ט, לפחות כך על פי התקשורת האנגלית, היום נותר חסר כל ובעיקר בוגד שאי אפשר לסמוך עליו ומחרב לעצמו כל חלקה טובה. חבל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי