בליברפול מתמוגגים מבראדלי: "אלכסנדר ארנולד צריך למצוא עמדה חדשה"

play
יורגן קלופ מאמן ליברפול מחבק את קונור בראדלי | GettyImages
גם בלי סלאח זה עובד: ליברפול דרסה 1:4 את צ'לסי 07:00

המגן הצעיר שוב נבחר למצטיין עם צמד בישולים ושער בכורה, המייטי רדס שברו שיאים בניצחון הענק על צ'לסי וקלופ הגיע לשיא מועדון מרשים. וגם, מופע האימים של נונייס והקורה

קבוצות: ליברפול צ'לסי
(גודל טקסט)

הרבה חשש היה בליברפול בעקבות הפציעות של אנדי רוברטסון, טרנט אלכסנדר ארנולד, קוסטאס צימיקאס, דומיניק סובוסלאי וההיעדרות של מוחמד סלאח ו-וואטרו אנדו שהמריאו לאליפויות אפריקה ואסיה בהתאמה. אתמול (רביעי) מוליכת הטבלה הוכיחה פעם נוספת שהעונה היא עשויה מחומר אחר, אולי כזה שמתאים לקבוצה שבהחלט יכולה לרוץ עד הסוף במאבק האליפות, ואולי אפילו להיפרד מיורגן קלופ עם התואר הגדול ביותר עבורה. ליברפול ניצחה 1:4 את צ'לסי באחת ההופעות הדומיננטיות ביותר שלה העונה, כשמי שהיה רשום על הניצחון הוא דווקא קונור בראדלי, המגן הצפון-אירי בן ה-20 שהחליף את אלכסנדר ארנולד בתקופה האחרונה והיה אחראי על שני בישולים ושער בכורה בקבוצה הבוגרת.

למעשה, הכניסה של בראדלי להרכב הפותח הפכה את 5 המשחקים האחרונים שלו ושל ליברפול לחגיגה עצומה, כשהוא אחרי על 5 בישולים, הוסיף את שערו הראשון ונבחר לאיש המשחק ב-3 מתוך 5 המשחקים הללו. בראדלי הפך גם לשחקן הצעיר ביותר בליברפול לבשל שני שערים במשחק בפרמיירליג, כשהאחרון שעשה זאת הוא לא אחר מאשר אלכסנדר ארנולד ב-2019. ברשתות החברתיות כבר "הזהירו" את אלכסנדר ארנולד מהכישרון הצעיר שצומח על העמדה שלו: "טרנט, אולי כדאי שבאמת תעבור לשחק בקישור, כי את עמדת המגן הימני תפסו לך כבר".

קונור בראדלי ליברפול
יתפוס את עמדת המגן הימני לאלכסנדר ארנולד? בראדלי | אימג'בנק GettyImages

מעבר להצגה של הצפון-אירי, הפערים בין הקבוצות הורגשו כבר בשלב מוקדם של המשחק, וזאת הייתה ההופעה הכי מרשימה כנראה של המייטי רדס נגד הבלוז בשנים האחרונות. עם 28 איומים לשער ו-13 מהם למסגרת, אלו היו הנתונים הגבוהים ביותר של ליברפול מול צ'לסי בליגה מאז עונת 2003/04. לקלופ זה היה הניצחון ה-200 בפרמיירליג והוא הפך למאמן הקבוצה שהגיע להישג זה הכי מהר תוך 318 משחקים בתפקיד. גם בגזרת ההתקפית, הדאגה מעזיבת סלאח לנבחרת מצרים ופציעתו בהמשך, דעכה משמעותית. למעשה, מאז שהמריא לאפריקה, דיוגו ז'וטה, לואיס דיאס, קודי גאקפו ודרווין נונייס היו מעורבים ב-18 שערים של הקבוצה.

היה גם צד פחות נעים עבור החלוץ האורוגוואי של מוליכת הטבלה, כשנונייס שבר את שיא הבעיטות לקורה במשחק פרמיירליג עם 4 כאלה רק אתמול. בכלל בליגה, החלוץ של ליברפול פגע 11 פעמים העונה בקורה או במשקוף בסך הכל, יותר מפי 3 מכל שחקן אחר בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי